Cand alt Skrevet 7. januar 2008 #21 Skrevet 7. januar 2008 Lavt utdannede mennesker som eier verden og setter dagsorden i alle diskusjonsfora. Jo dummere man er jo mer har man å si - på diskusjonsfora. Nettopp og veldig mange av dem sitter på kg.
Gjest Gjest_Silmarill_* Skrevet 8. januar 2008 #23 Skrevet 8. januar 2008 Nettopp og veldig mange av dem sitter på kg. Veldig mange sitter overalt av alle slag tror jeg! Er ikke dum selvom du skriver på KG, eller andre steder! Har du noen personlige erfaringer siden du svarer slik du svarer? Mvh. Silmarill for øyeblikket logget inn som gjest!
Gjest Gjest_Silmarill_* Skrevet 8. januar 2008 #24 Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker dårlig folk som undervurderer andre utfra eks. yrke! De som tror at høyt utdannede er så mye bedre enn en ja...gatefeier... Jeg er lite begeistret for belærende mennesker. Liker også dårlig folk som tar på seg hele æren for noe dem ikke har gjort! Klarer nesten ikke å omgås mennesker som bruker et fremmedord for annethvert ord dem sier (spesielt når dem ikke selv vet hva det betyr) Det irriterer meg også dem som hele tiden må være "gravalvorlige" i alt dem sier og foretar seg! Er ikke spes. begeistret for folk som fort blir fornærmet, og som ikke skjønner at ironi er ironi og ikke dødsalvor! Liker ikke urettferdige og falske mennesker! Dem ervirkelig irrrrrriterrrende!!! Irriterer meg at noen mobber andre uansett hva det måtte være, for det forstår jeg NULL av! Får fnatt av folk som ikke har empati for andres evt. sykdomstilstand.... ---------- SHIIT! Jeg irriterer meg over endel da, men gjør jeg ikke det med rette da? ...det mener jeg ihvertfall PS1 Irriterer meg at jeg ikke får sove bare fordi jeg har fri i morgen
Duplex Skrevet 8. januar 2008 #25 Skrevet 8. januar 2008 Min mor kan irritere vettet av meg til tider. Hun kan ofte være litt sutrete - "synd på meg", pirkete, påpekende og klagete. Jeg har ingen interesse av at hun skal klage til meg i timesvis over hva andre folk har sagt, gjort eller ikke gjort. Jeg har sagt til henne at hun får klappe igjen, og heller si det til dem det gjelder. Hun er født i jomfruens tegn. Sånn har jeg og min mor det også, bortsett fra at her er det jeg som er født i jomfruens tegn
Duplex Skrevet 8. januar 2008 #26 Skrevet 8. januar 2008 [quote name='Gjest_Silmarill_*' date='08.01.2008 (03:40) ' post='5188673' PS1 Irriterer meg at jeg ikke får sove bare fordi jeg har fri i morgen
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #27 Skrevet 15. januar 2008 Alle har vel bekjente de irriterer seg over enten ganske ofte, eller ved spesielle anledninger. Har du noen slike bekjente, og i så fall, hvorfor irriterer de deg? Synes du det er greit å påpeke dette ovenfor andre bekjente? Huff, jeg er glad du ikke er i min vennekrets. Du virker å være et svært ubehagelig menneske. Fullstendig uberegnelig og umulig å kunne ha tillit til.
Catgirl Skrevet 16. januar 2008 #28 Skrevet 16. januar 2008 Folk som liker å innbille seg at de er smartere enn alle andre...Har ikke noe imot smarte mennesker såklart, men når man har et sykelig behov for å bevise det til alle andre, så begynner det å gå meg på nervene. Jeg tror at de som virkelig er intelligente ikke trenger å brife med det.
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2008 #29 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Herregud, alle dere må hate meg i virkeligheten. Jeg snakker mye, raskt, og har av og til en dårlig vane å avbrute mennesker (ikke alltid, men i visse diskusjoner). Er ikke stolt over det at jeg snakker så mye, men.... jeg bare kan ikke gjøre noe med det at jeg har alltid noe å si. Det liksom får meg til å hoppe opp og ned på setet hvis jeg ikke får det ut. Men jeg er fullt klart over det og prøver å holde kjeft så fort jeg ser at andre har noe å si og. Og jeg kan godt le over det. Så alt i alt hater jeg mest mennesker som er lik meg. Det gjør det helt umulig å snakke Ja da, de som blir for enkelt fornærmet er ganske irriterende også, og de avorlige, og de som er skikkelig langsomme. Herregud, jeg glemmer hva vi snakket om hvis du bruker 150 ord i en setning og snakker langsomt i tillegg. Endret 16. januar 2008 av mrs_bond
Småsmurf Skrevet 17. januar 2008 #30 Skrevet 17. januar 2008 Herregud, alle dere må hate meg i virkeligheten. Jeg snakker mye, raskt, og har av og til en dårlig vane å avbrute mennesker (ikke alltid, men i visse diskusjoner). Er ikke stolt over det at jeg snakker så mye, men.... jeg bare kan ikke gjøre noe med det at jeg har alltid noe å si. Det liksom får meg til å hoppe opp og ned på setet hvis jeg ikke får det ut. Men jeg er fullt klart over det og prøver å holde kjeft så fort jeg ser at andre har noe å si og. Og jeg kan godt le over det. Så alt i alt hater jeg mest mennesker som er lik meg. Det gjør det helt umulig å snakke Ja da, de som blir for enkelt fornærmet er ganske irriterende også, og de avorlige, og de som er skikkelig langsomme. Herregud, jeg glemmer hva vi snakket om hvis du bruker 150 ord i en setning og snakker langsomt i tillegg. Samme her! Så de hater nok meg å. I tillegg så kan jo ikke vi ha en samtale, for da hadde jo ikke jeg fått sagt alt jeg skulle...
Gjest antigartner Skrevet 17. januar 2008 #31 Skrevet 17. januar 2008 Lavt utdannede mennesker som eier verden og setter dagsorden i alle diskusjonsfora. Jo dummere man er jo mer har man å si - på diskusjonsfora. Du fikk meg til å tenke på diskusjonene på aftenposten.no!! De både irriterer og underholder på en gang.
DDuck Skrevet 18. januar 2008 #32 Skrevet 18. januar 2008 Stakkars deg som er så populær. Slenger meg på denne Forøvrig irriterer dårlige tapere meg.. og dårlige vinnere... de som ikke kan la det går forbi på normalt vis at de faktisk vant over noen andre... DET er irriterende..
Gjest noia Skrevet 18. januar 2008 #33 Skrevet 18. januar 2008 Du fikk meg til å tenke på diskusjonene på aftenposten.no!! De både irriterer og underholder på en gang. Ja, ikke sant. Jeg irriterer meg over martyrer som aldri kan si ting som det virkelig er! Jeg foretrekker et ærlig negativt svar framfor et falskt positivt svar, især når jeg har sagt at det er viktig for meg at de svarer meg ærlig.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #36 Skrevet 19. september 2009 Jeg irriterer meg over folk som er totalt uoppmerksomme når de er ute i det offentlige rom - som står i veien; da mener jeg ikke bare én person som går sakte/med barnevogn eller ser litt lenge på en vare selvfølgelig, men de som står i en gruppe og prater midt i en trapp med stor trafikk, sperrer hele fortauet/gangveien, prater etter at forelesningene har begynt, sniker i køer og brøyter seg på kollektivtransport før andre har kommet av (og selvfølgelig kan man bare løpe forbi folk som er seine til beins som gamle, syke og gravide, så man får sikret seg et sete...). Jeg er nødt til å omgåes noen slike til hverdags og det er påfallende at det er de samme få menneskene som skaper alle disse episodene, det store flertallet er ikke sånn... Men prøver å ikke bruke for mye energi på det. Ellers irriterer jeg meg over folk som bare ser sin side av saken og tolker mine meninger eller følelser som bekreftelser på at de har rett, samme hva
Gjest juliee Skrevet 19. september 2009 #37 Skrevet 19. september 2009 Samboeren min og hele svigerfamilien. Fack my life.
Gjest Caylee Skrevet 19. september 2009 #38 Skrevet 19. september 2009 De som tror de vet alt, og alltid skal få meg til å virke dum
Gjest MooCow Skrevet 19. september 2009 #40 Skrevet 19. september 2009 Meg selv naar jeg blir for hyperaktiv ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå