Gå til innhold

Ville dere gjort som Mette Marit?


Guess What!

Anbefalte innlegg

Tenk å vere så modig, å forelske seg i en prins da?

Alt media og alle kritikerene.

Skriver mye rart og usant(?) om henne, nett som hun har kommet fra slummen!!

Jeg blir nesten lei meg, hva media og folk kan gjøre sånt mot et menneske.

Prinsen i Norge er da bare en "vanlig" mann?

uansett så syntest jeg ikke det der med kongehuset trenger å vere. det er en middelader-greie

Til bake til Mette Marit;

ville dere gjort som henne. Gifte deg med han. Eller ville du holdt deg vekke.

Gråt i bryllupet deres jeg icon_biggrin.gif

Synstest det var sååååå romantisk!

Og så lille marius da... icon_razz.gif

Nei, jeg har sansen for denne sterke dama her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har desverre ikke helt sansen for Mette Marit jeg. Vet ikke hvorgor, men det har ikke noe med den påståtte bakgrunnen hennes å gjøre.

Men til saken: Jeg skulle nok vært meeeget forelsket og SIKKER på at jeg ville ha denne prinsen før jeg gjorde alvor av det. Kongelig er det siste jeg vil være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ville nok vurdert det leenge... Er det verdt det egentlig? Å gi slipp på å være en helt vanlig person? Men det kommer jo selvfølgelig an på hvordan Krompen er som privatperson det, hvis en elsker noen høyt nok er en som oftest villig til å gjøre det meste...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest *Perser*

hmm

giftet meg med en prins?

Reist rundt gratis, fått masse klær, før viste ingen hvem jeg var, men etter bryllupet så blir jeg verdens kjent!

bruke masse tid på stylist! og kjøpe masse dyre ting! velge og vrage på alt jeg vil ha! få dyre ekte og masse diamanter!

ungen min får en trygg økonomi! og trygg oppvekst. kan oppleve alle de kongelig som finnes her på jorden! glemme at jeg har en liten unge for han har det så godt med de andre!

hmm gifte meg med en prins for å oppnå dette her? hmm NÆÆÆ gidder ikke det icon_wink.gif jeg er jo ikke.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Krompen slettes ikke er min type, så må nok svaret her bli: Nææææ.... tro'kke det, neiiii..... icon_rolleyes.gif

Hadde derimot Felipe banket på døra.... icon_lol.gif

Men seriøst... Jeg synes ikke det å gifte seg med Krompen kan defineres som modig gjort...

At media graver i fortiden hennes for å finne mest mulig å skrive om, er noe som følger med på lasset... Hvorvidt det er nødvendig eller ikke, er jo en annen sak...

Men mot, sett ut fra mine synspunkt er mye mer enn å gifte seg med krompen. icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noen spesielle følelser hverken for Mette Marit eller Ari Behn.

For meg må de bare holde på med sitt.

Synes egentlig det er litt tøft at Mette Marit har en fortid. Litt kjipt imidlertid for de som har oppført seg plettfritt hele sitt liv i håp om å en dag bli prinsesse. Bortkastet ungdomstid. De kunne hatt det moro istedet icon_smile.gif

For å svare på spørsmålet: NEI - jeg ville ikke giftet med med Haakon Magnus

Men - hadde prinsen vært min store kjærlighet så spørs det..........

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Møer et klart og rungende: JA!

Klart jeg ville gifte meg med Krompen! icon_biggrin.gif

Det hadde virkelig vært på tide at vi kuer fikk plass blandt de kongelige. Altfor lenge er vi blitt betraktet som drøvtyggende fe-hoder. Vi kuer er blitt skikkelig diskriminert som mineoritetsgruppe i lang tid! icon_mad.gif

Det eneste problemet er at journalistene ville hatt en vanskelig jobb med å få fylt opp spaltene sine. Ikke mye dritt å skrive om oss kuer. Ouuups, - håper ingen sjekker de snåle hamp-buskene bak låven som er så gode å snaske på.. icon_redface.gif

Jeg sier: ALT FOR KUA!!!

Litago icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aldri i livet. Ville ikke ha vært brettet ut i alle landets aviser og ikke minst Se og Hør hver gang jeg hadde snudd på hodet.

Og med en slik ufyselig far ville jeg nok heller emigrert enn å giftet meg med krompen.

At hun orker. Jenta trenger alle de beina i nesa hun kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anonymous

Synes mette-marit har vært tøff. Hun har fått mye motgang og mange er sterkt i mot hennes inntog i kongefamilien. På www.kongehusene.com/forum får hun svært mye pepper. Men kan ikke tro at alle mener det som mange skriver der. Heldigvis ser man at mange også tappert kjemper for henne.

Maja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei absolutt ikke.

Ville ikke giftet meg med en prins og gitt slipp på "friheten". Med det mener jeg frihet til å være meg selv og få ha mine egne meninger og gjøre hva jeg vil - uten at media henger seg opp i alt som blir sagt og gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...