Gå til innhold

Jeg fiser forferdelig!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bønna_*
Skrevet

Jeg tilkalte legen fordi jeg var syk. Jeg fikk en diagnose og noen piller, men de har en lei bivirkning: promp!

Jeg er en slank, ultrafeminin og litt snobbete, ung rikmannsjente oppvokst i Norge, men bosatt i Spania. I disse omgivelsene er det utilgivelig aa fise. Alle her bruker dress eller kjole som hverdagsantrekk. Og jeg skal snart på ball. Eksosen min er av det h0ylytte slaget, men kan til tide lukte raattent ogsaa.

Jeg har lenge gledet meg til ballet. Skal jeg melde avbud, eller dumme meg ut foran alle de fornemme herrene, med min overivrige stump?

Jeg kan ikke slutte paa pillene, de holder meg i live.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du ikke å holde de inne da? Du kan snike deg på do med jevne mellomrom og slippe de løs. ;)

Skrevet

Der som det stemmer at det er pillene som holder deg i live vil jeg strengt tatt tro at det å gå på ball ikke vil være så bra for deg akkurat nå......

For holder pillene deg i live må du være alvorlig syk...

Hold deg hjemme, fis ut døra ;)

Gjest Gjest_Bønna_*
Skrevet

Ballet er noe jeg har dr0mt om lenge. Gaar jeg ikke, kommer jeg aldri over det. Og jeg er ikke syk saalenge jeg tar 4 tabletter daglig.

Magen er skikkelig raatten. Jeg maa lette paa trykket hele tiden, og har litt diaré. Bruker bind baade for og akter.

Kommer jeg til aa gj0re en imitasjon av en bondegaard, og bli til latter, eller er det mulig at jeg kan nyte dette?

Skrevet

Det kommer jo ann på lukkemuskelen din det ;)

Skrevet
Ballet er noe jeg har dr0mt om lenge. Gaar jeg ikke, kommer jeg aldri over det. Og jeg er ikke syk saalenge jeg tar 4 tabletter daglig.

Magen er skikkelig raatten. Jeg maa lette paa trykket hele tiden, og har litt diaré. Bruker bind baade for og akter.

Kommer jeg til aa gj0re en imitasjon av en bondegaard, og bli til latter, eller er det mulig at jeg kan nyte dette?

Ok så da er det ikke så alvorlig at det er pillene som holder deg i live allikevel?

Nei, svaret på dette er det bare du selv som vet.

Jeg hadde ikke klart å nyte det om jeg hadde måtte holdt inne en fis hele tiden. Da hadde jeg slått meg til ro med at jeg var for syk til å dra......

Gjest Gjest_Bønna_*
Skrevet

Medisinene er livsviktig, og 100% effektiv. Det eneste som feiler meg er bivirkningene.

Hva om jeg stikker en tampong i rova, midt inni fiseringen?

Vil den være som et sigarettfilter?

Vil radongassen sive ut lydløst? Eller vil tampongen bli som en brun tusj, og tegne en brun flekk bakpå kjolen min?

Gjest Catwoman
Skrevet

Lær deg å fise lydløst - da er det ingen som vet om lukta kommer fra deg eller noen andre. ;)

De vil helt sikkert tro den kommer fra en av mennene.

Skrevet

Eventuelt kan du jo sette en kork i stumpen? En vinkort skulle sikkert være tilsrekkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...