Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg ser det på som en møbel som skal være her resten av livet. Ikke noe som skal skiftes ut etter interiørtrender etter noen år. :)

Det gjør vi også, men nå er det mye som skal byttes (bla tv, og det er et kapittel for seg) og da er det mye penger for oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.....

Endret av Asti
Skrevet

Tråden er ryddet.

M@msen - mod.

Gjest Tulipa
Skrevet

Montana er kjempefint - skal bestille en Montana-løsning som jeg skal ha under vårt vegghengte flatskjerm-TV ... Det er dyrt, men så får du et møbel for resten av livet ..

Gjest Møbel elsker
Skrevet

Lexington møbler har kommet til norge! som første utsalgsted i europa! sjekk www.lexington.com og www.holmstrom-mobeldesign.no Utrolig fine og stilige møbler.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet

Hei.

Til deg som har en mann som ler når han ser prisen på montana..

hehe..jeg har en slik en jeg også..så derfor er jeg på nettet for å se om jeg finner det perfekte møbelet til tv'n min, så skal jeg få min "handyman" far til å lage den! Er mannen din en "handyman" så kan vel han lage noe lignende? Min er ikke det, derfor overlater jeg arbeidet til min far, han er veldig pirkete, så derfor hvet jeg at det blir bra:D

Er jo bare å kjøpe for eksempel dørfronter fra Ikea eller noe (koster bare 100-300,-) å feste på, eller løse skuffer, slikt får man jo kjøpt av de fleste kjøkkenleverandører.. trenger ikke å bli dyrt i det hele tatt..åså blir det jo ett kult minne, å ikke bare noe du har kjøpt som alle andre har.. lykke til:)

Skrevet

Dere som har Montanareol....hvilken farge har dere? jeg klarer ikke bestemme meg for farge....men lurer på antrasit med røde fronter....... :sjenert:

takker for tips

Skrevet (endret)

.............

Endret av Asti
Skrevet (endret)
Vi vil ha et møbel som vi kan stappe dvd-brenner, PS2 og slikt inni. Har ellers møbler i lyse farger (IKKE HVITT, MEN BRUNT OG BJØRK), og vil helst ha dører/skuffer pga støv og ivrige barnehender.

Kan noen gi meg linker til noe som er fint?

Er sjøl på utkikk etter tv\mediabenk , til 42 tommers flatskjerm.

Såg denne flotte & dyre...fra Living.no Kan fås i valnøttfiner & såpebehandla eikefinner.

Vedlegg slettet.

Reglene

Arwen (mod)

Endret av Arwen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...