manducabulla Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei, er det noen av dere som har hundeallergi? I såfall, hvordan er det normalt å reagere? Hver gang kjæresten min kommer hjem (han bor i Trheim), så blir jeg "syk". Sånn, snufsete, tett i hodet, klør overalt osv når jeg er hos han. Ved litt opphold hos meg selv, føler jeg meg mye bedre. Er det noen som vet om man kan få sånne "forkjølelsessymptomer" ved allergi? På forhånd takk for svar
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Det høres ut som "riktig" type symptomer, ja. Vi har allergikere i familien, og de kan reagere med tett hals, kløe osv når de er i nærheten av vår hund. Ikke alltid, men noen ganger.
manducabulla Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Det var egentlig pappa som fikk meg til å tenke på det at jeg alltid blir dårlig hos han etter et litt lengre opphold. Og den lille vovsen deres er ikke akkurat lite kosesyk
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Har du forsøkt reseptfri allergitabletter ala Zyrtec osv? Det kan gjerne fungere mot lettere allergisymptomer. Pass også på å vaske alle klær etter at du har vært i kontakt med hunden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå