Gå til innhold

Hvor ofte hadde dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte (av de dagene dere var sammen) hadde dere sex i begynnelsen av forholdet (1-2 mnd.)? Har det dabbet mye av, eller tatt seg opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i begynnelsen hadde vi sex hver dag, og var sammen hver dag. det var en fin periode :rødme:

nå, etter syv måneder.. hm, fortsatt hver dag omtrent. forskjellen er at sexen allerede er blitt mer rutinepreget. i begynnelsen var det veldig lidenskapelig og kjærlig, nå er det litt mer fordi vi er blitt vant til å ha sex hver dag. men for all del, forholdet er jo fortsatt ferskt og jeg kan ikke klage!

Skrevet

De første månedene hadde vi sex hele tida, flere ganger om dagen. Det normaliserte seg etter noen måneder, men de første årene hadde vi sex stort sett hver dag. Nå har det dabbet litt av.

Skrevet
De første månedene hadde vi sex hele tida, flere ganger om dagen. Det normaliserte seg etter noen måneder, men de første årene hadde vi sex stort sett hver dag. Nå har det dabbet litt av.

så heldig du var i begynnelsen! min samboer klarer ikke å få flere orgasmer mer enn en til to ganger om dagen, selv om han er ung og veldig kåt :sukk:

Skrevet

I starten hadde vi ofte sex 2-3 ganger daglig. Nå etter to og et halvt år har vi sex stort sett hver dag, men sjelden mer enn èn gang.

Skrevet

Første uka hadde vi sex mange ganger om dagen, rekorden var 7 ganger, men lå på ca 4 ganger om dagen. Nå 4 år etter hender det i helgene at vi har det 3-4 ganger om dagen, og på ukedagene, hvertfall 1 gang.

Mari...

Skrevet

Vi var som kaniner de første månedene.... En pakke kondomer varte ikke mer en max et par dager.

Nå ni år senere er det ikke så ofte nei. Par-tre ganger i uka kanskje. Går veldig opp og ned. Men vi har det allikevel fantastisk sammen :)

Gjest Keycha
Skrevet

Minst 3-4 ganger om dagen.. Var sammen i 1,5 år... Men hadde det slik hele tiden.

Skrevet

En gang hver gang vi overnatter hos hverandre. Som er ca tre ganger i uken i gjennomsnitt. Og slik har det vært helt fra starten. Vi har nå snart vært sammen i tre måneder. Ser for meg at det kanskje hadde blitt mer hvis vi var samboere, men det er jo litt tidlig etter så kort tid ;-)

Gjest Gjest_ina_*
Skrevet

Ofte, flere ganger om dagen. 4-5 ganger iallfall. Nå har vi vært sammen i 2 år, og har sex en gang om dagen. I helgene blir det mere da (heldigvis)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Opptil 5 ganger om dagen i begynnelsen..sukk savner det slik det var..

Skrevet (endret)

Hørte en gang et ordtak som gikk på at hvis man puttet en ert i et glass for hver gang man hadde sex iløpet av det første halve året (eller var det de to første?), for så å ta ut en ert for hver gang man hadde sex resten av samlivet, så ville det gå opp i opp... :fnise:

Endret av Kosemose
Skrevet

Så mange som har sex så ofte, hver dag! Hvordan får dere tid til det? For eksempel fire ganger om dagen - - er det hver natt en eller to ganger, og så spontant et par ganger i løpet av dagen? Jeg kan nesten ikke se for meg hvordan det går til...

Når man har jobb og slikt... og så i starten, da, de første månedene - da må dere jo være sammen hele tiden? Men man er vel ikke samboere så kjapt?

He he, er vel i bunn og grunn kanskje litt misunnelig. (Jeg var den som svarte et stykke over i denne tråden at vi har sex en gang hver gang vi møtes, når vi legger oss, og vi møtes sånn ca 3 ganger per uke i gjennomsnitt - og vi er i et helt nytt forhold (snart 3 mnd) og er veldig forelska, tar på hverandre og koser og holder hender så ofte vi kan, så det er ikke det det står på heller... :-) Men vi er begge over 30, da, kanskje det har med alder å gjøre...

Skrevet

I begynnelsen hadde vi sex "hele tiden" - flere ganger om dagen. Når det roet seg litt så ble det 1-2 ganger om dagen, litt mer i helgene. Nå har har vi hatt en skikkelig dødperiode på et par uke og det har blitt 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Jeg har lest at statistisk varer et gjennomsnittlig norsk samleie kun noen minutter. 3 - 4 ganger pr døgn er jo ikke så veldig mye da. I starten hadde vi også sex et par ganger i døgnet og det varte i flere timer hvor man utforsket hverandres kropper... Det er ikke mulig å gjennomføre med flere barn og jobber.

Regner dere antall ganger dere har sex som antall ganger en av dere har orgasme eller er det hver gang man "hopper til køys"?

Skrevet

Ofte i starten, minst to ganger i døgnet (avstandsforhold så vi ser ikke hverandre mer en ca en helg i måneden pluss ferier), litt sjeldnere nå, når vi er på ferie f eks, er det ikke alltid det blir mer enn en gang i døgnet og da blir han kjempestressa! Han tror det er noe galt med en gang og snakker om at vi aldri har hatt så lit sex før og lager et stor nummer ut av det, slik at jeg blir stressa også! Alle vet da at det avtar litt etter hver og uansett er da ikke en gang i døgnet lite! Han tror nok at jeg har mistet lysta hvis jeg ikke kliner meg på ham hele tiden. :sukk:

Skrevet

fire ganger om dagen??

Jeg hadde ikke klart å gå jeg da

blir dere ikke såre??

Skrevet

kanskje tre ganger i uka det første halve året.

dette siste halve året varierer det fra tre til ti ganger i uka.

ser ut til at kjæresten min og jeg havner i den andre enden: varsomt i begynnelsen, men jo mer man lærer hverandre å kjenne, jo mer våger man, og jo bedre blir det, så jo mer gjør vi det.

ser på dette som en positiv utvikling hos oss :)

Gjest Gjest_Synne_*
Skrevet

Det første året hadde vi sex så ofte vi kunne, gjerne ti ganger i døgnet. Og gjerne hele dagen og natta.

Noen spør hvordan man får tid til 4 ganger om dagen, men det er ingenting. Faktum er at vi begge sykemeldte oss det første halvåret vi var sammen. Vi gjorde ALT sammen. Sovnet tett i tett etter en runde.....og våknet en time senere av en ny runde. Sånn holdt vi faktisk på i flere år.

Skrevet
Det første året hadde vi sex så ofte vi kunne, gjerne ti ganger i døgnet. Og gjerne hele dagen og natta.

Noen spør hvordan man får tid til 4 ganger om dagen, men det er ingenting. Faktum er at vi begge sykemeldte oss det første halvåret vi var sammen. Vi gjorde ALT sammen. Sovnet tett i tett etter en runde.....og våknet en time senere av en ny runde. Sånn holdt vi faktisk på i flere år.

Jeg har alltid trodd på ordtaket som sier at lediggang er roten til alt vondt, men det ser ut som jeg må revurdere det gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...