Gå til innhold

Animasjon på bilde...?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan får jeg til å legge en animasjon oppå et helt vanlig bilde ?

Noen som kan hjelpe meg med det ???

Har forskjellige foto programmer..Bla Paintshop Pro 7, men finner ingentinge om dette på noen av sidene om programmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heisann!

For å animere et bilde, må du bruke et animasjonsprogram! F.eks Flash

Du kan også lage en enkel "animasjon" i Photoshop f.eks, men avanserte animasjoner kan du ikke lage

Håper du ble litt klokere............ icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke animation shop sammen med psp?

Vet det følger med psp 6 som jeg har i alle fall.

Der kan man også lage enkle animasjoner... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda jeg har animation shop 3, som er med, men skjønner jo ikke bæra av det..

Har lest det som står og fulgt linker til andre sider, men alle bildene jeg legger oppå hverandre, blir ikke animasjon..

Sukk..

Men takk for hjelp icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type animasjon er det du vil ha, da?

At flere ulike bilder åpner seg etter hverandre, eller ett enkelt bilde som animerer seg? Eller noe helt annet enn det igjen?

(jeg er såå dårlig til å forklare, men...) 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-04-06 20:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen Alfa icon_smile.gif

Nei jeg tenker på f.eks et bilde av meg selv.. Med f.eks en rose (animasjon) på..Slik at det er BARE rosen som skal være animasjon, men bilde skal være helt i ro ..

hehe..

Dårligere til å forklare enn meg er du nok ikke likevel icon_wink.gif

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve å forklare en enkel måte dette kan gjøres på i Animation Shop. icon_smile.gif

1. Åpne det bilde av deg selv du vil ha animasjon på. Resize det i den størrelsen du vil ha animasjonen.

2. Åpne gif'en av den animerte rosen. Denne åpner seg i mange vinduer fordi det er en..ja... animasjon... Eventuelt resize det også. Det ser du jo....

3. Klikk på bildet av deg selv, gå til Animaton (oppe i vinduet ditt) -> Insert frames, og velg hvor mange vinduer du trenger. Dette ser du på gif'en av rosen.

4. Kopier bildet av deg selv og lim det inn i de tomme vinduene i det som skal bli animasjonen.

5. Kopier hvert enkelt vindu av rosen og lim inn i det parallelle vinduet der bildet av deg er... Ett og ett av gangen.

6. Trykk View -> Animation for å se om du er fornøyd...

Dette er den enkle måten... Det er sikkert mulig å gjøre dette mer avansert og profft.... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...