Gjest Gjest_linda_* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Noen som vet hvordan man kan fjerne gamle acne arr selv, uten å måtte ty til kirurgi og laserbehandlig?
Saeria Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Det er kommet en krem på apoteket som visstnok skal hjelpe med å redusere/fjerne enkelte typer arr.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Det er kommet en krem på apoteket som visstnok skal hjelpe med å redusere/fjerne enkelte typer arr. Takk
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hva heter denne kremen? Noen som har prøvd den og kan bekrefte om den egentlig fungerer?
Gjest Yoghurt Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg også! Begynner "å se enden av tunnelen" når det gjelder kviser, men neimen om babyhuden er der ennå me tanke på arr XD
Gjest _Leela_ Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Kelo-Cote arrgele skal visst funke på arr, kanskje det er den du tenker på. Jeg bruker den riktignok på et annet type arr en acne arr da. Koster 199,- for en bitteliten tube, men den er drøy i bruk. Og det kan hende dere må spørre etter den på apoteket, mitt apotek hadde den nemlig ikke hengende fremme, men bak disken (men den er reseptfri altså.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå