estrella Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Heisann, Når det står på flybilletten min at flyet går fra Flesland klokken 06.00 og lander i Ohio der hvor jeg skal, klokken 23:45, så er 23:45 den norske tida, og den vil i Ohio være noe rundt 7 på kvelden? Siden flyturen skal ta rundt om 19-20 timer med mellomlandinger, og det gjør den jo, hvis du ser på avreisetid og ankomst i norsk tid?
Pasha Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Kl.slettene på billetten skal være oppgitt i lokal tid. altså er den 23.45 i Ohio
estrella Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Kl.slettene på billetten skal være oppgitt i lokal tid. altså er den 23.45 i Ohio Æsj... men da tar det jo mye lengre tid enn 19 timer. Da blir det jo rundt om 26 timer? Jeg håpet virkelig klokken ville være norsk >.< Synst synd på de som skal hente meg, klokka tolv, og de har jobb dagen etterpå! Jaja..det er nå iallefall ikke hver dag at de får besøk fra Norge:P
Gjest hh Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Klokkeslett på flybilletter er alltid i lokal tid ja.
estrella Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Søren og! Men det er klokken 06.00 her flyet går ifra, og ikke i amerikansk tid ><? (jada, jeg er reisevandt, bare ikke til land som skifter klokke, og hvis de gjør det har det ikke vært innenfor min interesse, dvs noen andre har styrt praktiske ting som flybilletter)
Munachimso Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Kl 6 norsk tid ja. Du kan jo se på flybilletten og regne på antall timer flyreise og ventetid, så finner du det lett ut
Meaty Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg mener å huske at Ohio ligger 6 timer etter oss, dvs. at klokken her i Norge vil være 5.45 når du ankommer der borte. Så turen din tar altså 23 timer og 45 minutter... *hviske* Skal du til Cedar point eller? Endret 5. januar 2008 av Meaty
estrella Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 Jeg mener å huske at Ohio ligger 6 timer etter oss, dvs. at klokken her i Norge vil være 5.45 når du ankommer der borte. Så turen din tar altså 23 timer og 45 minutter... *hviske* Skal du til Cedar point eller? Ok. Jaja. Det får nå bare være. Ikke jeg som skal hente meg på flyplassen Hvisker tilbake: Skal til Morrow! Hvis du vet hvor det er?
estrella Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 Kl 6 norsk tid ja. Du kan jo se på flybilletten og regne på antall timer flyreise og ventetid, så finner du det lett ut Jeg har ikke billettene (mamma har dem. De skal liksom være min 18 årsdagspresang!)
Meaty Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hvisker tilbake: Skal til Morrow! Hvis du vet hvor det er? Å ja, nei det har jeg faktisk ikke hørt om en gang. (Cedar point er en svææær fornøyelsespark forresten....fantastisk ) Men du får ha en riktig god tur! Endret 5. januar 2008 av Meaty
estrella Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2008 Å ja, nei det har jeg faktisk ikke hørt om en gang. (Cedar point er en svææær fornøyelsespark forresten....fantastisk ) Men du får ha en riktig god tur! Morrow er en by da Ikke så langt fra Cincinnatti(æsj..kan ikke stave den staten rett, og gidder ikke å sjekke opp hva som er korrekt). Men hvis det ligger i nærheten hadde det ikke gjort meg noe å gå der, men det er ikke opp til meg, siden jeg skal bo hos ei venninne. Men jeg kan hinte til henne.. Hun skulle planlegge bursdagsfest for meg da, så det blir sikkert noe morsomt
estrella Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 Åja Jeg så på bloggen din. Du skal flytte dit hvor jeg har lyst å flytte til! Heldiggrisen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå