Gå til innhold

Barnelegevakt i Oslo / Akershus?


flopp

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det finnes en egen legevakt for barn, i alle fall i Oslo et sted, men husker ikke hvor... Har forsøkt å lete på nettet, men fant ikke ut av det.

Noen som vet hvor de befinner seg? Har hørt at de tar seg litt bedre tid og har mer ekspertise på barn enn vanlige legevakter som har det så travelt.

Snuppa vår har nemlig sluttet å spise og klager over vondt i magen... Har ikke spist ett ordentlig måltid på flere dager... Hun er snart 5 og prøver så godt hun kan, men jeg ser at hun tygger og tygger på den ene biten en evighet og får det ikke ned :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Volvat har barnelegevakt med veldig hyggelige leger, men det koster jo litt da.

Såvidt jeg har forstått de gangene jeg ha ringt legevakta i Oslo, så er barnelegevakten en del av denne, men bare åpen et visst antall timer hver deg. Tror det var fra 9-21 eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle Barnelegevakten har flyttet inn hos Aleris. (dette er et privat tilbud, bare så det ikke blir noen misforståelser)

Oslo kommunale legevakt i Storgaten prioritere barn i køen. Var der i julen med min sønn og vi kom foran alle andre som ventet i kø.

Endret av Snuppelure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest pappa`n

Det finnes 2 stk kommunale barnelegevakter. 1 i Ryenstubben 3 og en på Linderud senter.

Lykke til!

Jeg har hørt at det finnes en egen legevakt for barn, i alle fall i Oslo et sted, men husker ikke hvor... Har forsøkt å lete på nettet, men fant ikke ut av det.

Noen som vet hvor de befinner seg? Har hørt at de tar seg litt bedre tid og har mer ekspertise på barn enn vanlige legevakter som har det så travelt.

Snuppa vår har nemlig sluttet å spise og klager over vondt i magen... Har ikke spist ett ordentlig måltid på flere dager... Hun er snart 5 og prøver så godt hun kan, men jeg ser at hun tygger og tygger på den ene biten en evighet og får det ikke ned :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes 2 stk kommunale barnelegevakter. 1 i Ryenstubben 3 og en på Linderud senter.

Lykke til!

Den på ryen er vel strengt tatt en underavdeling av legevakta i storgata, og har begrenset åpningstid.

(Men jeg mener å huske at det var døgnkontinuerlig barnelegevakt for noen år siden. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...