Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal snart kjøpe skyvedørsgarderober til det nye huset vårt. Synes Pax Stordal fra IKEA er veldig fin. Det eneste er at siden dørene er så gjennomskinnelige lurer jeg på om det kanskje kommer til å se rotete ut når alle klærne er kommet på plass? Noen som har disse dørene og kan dele sin erfaring? Synes det ser så "luftig" og fint ut med disse dørene, men det må jo se pent ut også med klær i.

Endret av Cupcake
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke dette er av de verste skyvedørene. Men skapdører med frostet glass i vill gjøre at du skimter klærene gjennom. Det trenger nødvendigvis ikke være rot i skapet for at det skal se rotete ut, det er nok med klær i forskjellig farge. Hos andre skapforhandlere finnes skyvedører med grått eller farget glass. Tror dette er et bedre alternativ.

Gjest Gjest_trinemor_*
Skrevet

Vi har de dørene, og er fornøyd. Synes ikke det ser rotete ut gjennom, og vi har ikke spesielt ryddige skap :).

Men - en liten advarsel - de er et helvete å montere. Skikkelig byggesett (og vi er DREVNE Ikea-montører :fnise: ). Jeg angrer egentlig på at vi ikke bare kjørte standard Elfa-garderobe. Hadde ikke kostet stort mer, og hadde vært oppe på en brøkdel av tiden.

Gjest Burpen ii
Skrevet

Vi har denne, og er strålende fornøyd. Det er et "lett" skap mtp fargen, og man legger knapt merke til det, og det syns jeg er viktig på et soverom.

Har ikke tenkt over at det er gjennomsiktig, men når jeg gikk for å sjekke nå, så ser jeg jo at det faktisk er ganske gjennomsiktig...

Nå skal det sies at vårt skap er ganske rotete akkurat nå, og at det kanskje gjør det hele værre.

Si ifra hvis du vil se bilde av et rotete Pax Stordal :)

Skrevet
Si ifra hvis du vil se bilde av et rotete Pax Stordal :)

Ja takk. :) Vil gjerne se bilde. :)

Skrevet (endret)

Dette er litt pinlig, for jeg er egentlig ganske ryddig av meg, men la gå... :ler:

Endret av Burpen
Skrevet

Synes ikke det så så verst ut, jeg. :) Tror vi ender opp med disse dørene. Ihvertfall på soverommet. Så tar vi kanskje Pax Hakadal i entréen. :)

Gjest Gjest_Trinemor_*
Skrevet

Nå lurer jeg veldig på om Burpen var med på monteringen av disse dørene :ler: ??

Seriøst - de er et monteringshelvete. Vi har også Elfa skyvedører i vårt hus og jeg er egentlig mer fornøyd med dem. Hadde jeg valgt om igjen hadde jeg gått for Elfa.

Men Pax Stordal ser fine ut, så hvis du vil ha noe lignende i Elfa så blir det dyrt. Vi har bare helt enkle Elfa-dører, de aller billigste, og de er jo ikke like fine, da.

Skrevet

Godt å høre at du ikke syntes det så så værst ut, Cupcake :ler:

Trinemor: Ja, jeg var med på monteringa... Å få dørene til å sitte ordentlig (og riktig!!) var der værste.

...men vi var på vei til å hive ut hele sulamitten etter å ha montert skrogene vannrett på gulvet, og måtte skru de fra hverandre for å få de opp loddrett. :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...