Gå til innhold

Sunwing Resort & Spa Side Beach


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt årets sommerferie for datteren min og meg.... :jepp: Det hadde vært koselig om det var flere av dere som skulle sammen sted..... :jepp: Eller om det er noen som har vært der og kan gi noen tips og råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Annelinn
Da har jeg bestilt årets sommerferie for datteren min og meg.... :jepp: Det hadde vært koselig om det var flere av dere som skulle sammen sted..... :jepp: Eller om det er noen som har vært der og kan gi noen tips og råd...

Vi skal i mndskifte juli/august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt årets sommerferie for datteren min og meg.... :jepp: Det hadde vært koselig om det var flere av dere som skulle sammen sted..... :jepp: Eller om det er noen som har vært der og kan gi noen tips og råd...

Du har sikkert sett bilder av stedet?

Det begynner å bli veldig fine omgivelser der nå, men det er fortsatt mye byggeaktivitet rundt hotellet.

Stranda er kjempefin! Med strandpromenade, busker og blomster, og flere strandkafeer/strandbarer. Det fineste strandområdet i Side, synes jeg.

Hotellet ligger like ved stranda, men et godt stykke fra Side by. Taxi eller minibuss (Dolmus) er billig. Det er bra med shoppingmuligheter nært hotellet også, og endel restauranter.

Det er flere fine hoteller i nærheten, noen fortsatt under bygging, men jeg tror ikke det er mye byggestøy.

Selve hotellet vet jeg fint lite om, men jeg har vært mye i Side, og kjenner de fleste områdene godt.

Jeg kunne ha skrevet mye her, men spør heller hvilke tips og råd du er ute etter, ellers blir det nok for mye og for generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...