RedFox81 Skrevet 9. januar 2008 #21 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har 14tommers widescreen, hatt den i 1,5 år nå. Da jeg kjøpte den, var jeg ute etter minst mulig bærbar for billigst penger, og endte med denne størrelsen. For en 12'' bærbar pc med samme kvalifikasjoner måtte jeg da (1,5 år siden) gå nesten dobbelt i pris, fra 6 til 12 tusen.. Endret 9. januar 2008 av RedFox81
Mozilla Skrevet 9. januar 2008 #22 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har en 12" og den kostet ikke noe mer enn de andre rimelige PC'ene. Men det er ikke mange 12" i denne prisklassen.
evilla Skrevet 9. januar 2008 #23 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har en 14 tommer, og syns den er kjempegrei. Men jeg har også en stor ekstern skjerm hjemme. Jeg har i tillegg en liten 7 tommers. Den er helt super til å ta med på reiser. Men ikke så bra til å jobbe med dokumenter. Men den er genial til å lese mail/surfe på nettet.
caso Skrevet 9. januar 2008 #24 Skrevet 9. januar 2008 12 ". Bruker skjermen kun på reiser, ellers bruker jeg den som en tynnklient i en dockingstasjon med en 22" widescreen og ekstern tastatur og mus. Veldig greit at den er så liten som mulig i den sammenheng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå