Gjest pp Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er nyinnflytter i Oslo. Har tenkt å kjøpe meg skøyter, men problemet er at jeg vet ikke om så mange steder å gå på skøyter. Jeg vet bare om spikersuppa (som er helt uaktuell) og Sognsvann (men er det tjukk nok is nå?). Vet dere om noen fine, og ikke så alt for overbefolket, kunstisbaner i Oslo eller omegn?
*Enigma* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er nyinnflytter i Oslo. Har tenkt å kjøpe meg skøyter, men problemet er at jeg vet ikke om så mange steder å gå på skøyter. Jeg vet bare om spikersuppa (som er helt uaktuell) og Sognsvann (men er det tjukk nok is nå?). Vet dere om noen fine, og ikke så alt for overbefolket, kunstisbaner i Oslo eller omegn? Du finner skøytebaner på Frogner stadion også. I tillegg kan du altså se her. Det er altså helt utrolig hva man finner hvis man bruker 2 min på å søke på nettet
Rosalie Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Valle Hovin er et fint sted å gå på skøyter. Ellers kan det være en ide å gå en tur til de ulike idrettsanleggene og skolene i nærområdet ditt og se - de har ofte lagt is på f.eks. grusbaner nå om vinteren.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Is på Vahl skole, men det er ikke kunstis, altså er du avhengig av at det er minusgrader.
Ladylike Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Valle er absolutt å anbefale=) står åpningstider på nettet.. er 400m lengdeløpsbane med is "inni" for andre folk. De har vel åpent til slutten av februar tenker jeg..
Rainbow Brite Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Valle er absolutt å anbefale=) står åpningstider på nettet.. er 400m lengdeløpsbane med is "inni" for andre folk. De har vel åpent til slutten av februar tenker jeg.. Hvor på nettet da? Leter og leter..
Rainbow Brite Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 http://www.vallehovin.no/ det hjelper kanskje å søke på vallehovin, og ikke vallhall..
Rosalie Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 det hjelper kanskje å søke på vallehovin, og ikke vallhall.. Skulle du ut og gå på skøyter med de gamle guder, eller?
Rainbow Brite Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Skulle du ut og gå på skøyter med de gamle guder, eller? Tydeligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå