Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyinnflytter i Oslo. Har tenkt å kjøpe meg skøyter, men problemet er at jeg vet ikke om så mange steder å gå på skøyter. Jeg vet bare om spikersuppa (som er helt uaktuell) og Sognsvann (men er det tjukk nok is nå?).

Vet dere om noen fine, og ikke så alt for overbefolket, kunstisbaner i Oslo eller omegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er nyinnflytter i Oslo. Har tenkt å kjøpe meg skøyter, men problemet er at jeg vet ikke om så mange steder å gå på skøyter. Jeg vet bare om spikersuppa (som er helt uaktuell) og Sognsvann (men er det tjukk nok is nå?).

Vet dere om noen fine, og ikke så alt for overbefolket, kunstisbaner i Oslo eller omegn?

Du finner skøytebaner på Frogner stadion også. I tillegg kan du altså se her.

Det er altså helt utrolig hva man finner hvis man bruker 2 min på å søke på nettet ;)

Skrevet

Valle Hovin er et fint sted å gå på skøyter. Ellers kan det være en ide å gå en tur til de ulike idrettsanleggene og skolene i nærområdet ditt og se - de har ofte lagt is på f.eks. grusbaner nå om vinteren.

Skrevet

Skøytebane på voldsløkka :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Is på Vahl skole, men det er ikke kunstis, altså er du avhengig av at det er minusgrader.

• 1 måned senere...
Skrevet

Valle er absolutt å anbefale=) står åpningstider på nettet.. er 400m lengdeløpsbane med is "inni" for andre folk.

De har vel åpent til slutten av februar tenker jeg..

Skrevet
Valle er absolutt å anbefale=) står åpningstider på nettet.. er 400m lengdeløpsbane med is "inni" for andre folk.

De har vel åpent til slutten av februar tenker jeg..

Hvor på nettet da? Leter og leter.. :lete:

Skrevet
:overrasket:

det hjelper kanskje å søke på vallehovin, og ikke vallhall.. :plystre::sjenert:

:hoho:

Skulle du ut og gå på skøyter med de gamle guder, eller?

Skrevet
:hoho:

Skulle du ut og gå på skøyter med de gamle guder, eller?

:skratte:

:rodme: Tydeligvis.. :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...