Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har lest tråden om soppinfeksjon med stor interesse. - Jeg har endelig bestilt time hos fastlegen min, for canesten stikkpiller og krem funker ikke lenger, dvs det funker - helt inntil jeg har samleie med den nye kjæresten min. Samme gjentar seg hver gang. Er så lei!!!- Kjæresten min er så lei seg også, han tror at det er hans skyld........ Skal spørre legen min om det finnes en salve/krem jeg kan smøre meg med som kan forebygge, men inntil da- har fått time neste uke- er det noen med samme erfaring som kan anbefale et smøringsmiddel som kan være med å forebygge dette svineriet?
Suzy Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hm... er du sikker på at du ikke har smittet kjæresten din med sopp og han igjen smitter deg når dere har sex? Be legen din om å få resept på diflucan (en tablett til å svelge) til både deg og kjæresten og vær deretter påpasselig med å holde det fuktig og sunt nedentil. Jeg kan anbefale kremen fra Aco sin intimserie som roer, rukter og beskytter. Du kan også passe på på ta melkesyrekapsler til forebygging (etter mens f.eks).
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hm... er du sikker på at du ikke har smittet kjæresten din med sopp og han igjen smitter deg når dere har sex? Takk for svar.- Hm, ja det kan godt hende.- Jeg har spurt ham om han klør eller svir, men han sier nei. Regner med at dette arter seg omtrent likt på kvinner og menn, eller? Skal spørre legen, men i mellomtiden er jeg glad for å høre andres erfaringer med akkurat dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå