Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurdere og prøve Easy Life, men tenkte å høre litt erfaringer om noen her har vært med på det...

Hva koster det sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ja, jeg prøvde det. Vi fikk beskjed at vi skulle trene sammen med overvektige, men etter at vi hadde begynt, ble det ikke noe av, vi fikk beskjed at vi heller kunne velge timer utifra vanlig treningstider der alle gikk. Det var surt!

Så var det en stund med pulverkur, jeg gjorde ikke det, for det tåler jeg ikke, har prøvd før og det endte med at jeg datt om, men spiste vanlig mat, gikk like mye ned som de andre.

Nei, jeg ville ikke gjort det igjen, har mer tro på endring av små ting i hverdagen. Bevege seg mer.

Men bevares, det er sikkert noen som har gode resultater, gikk jo ned 13 kg. Instruktøren vår var lite engasjerende, så det gjorde ikke saken bedre.

Det kostet 6-7.000 for et halvt år.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det, men jobber på senter som har Easy life kurs. Det har sett ut til å fungerer veldig, veldig bra for endel - også er det noen som faller gjennom - som alt annet mao.

Kommer nok veldig an på egen motivasjon, men det bra med opplegget er jo at det er egne timer for de som går på Easylife, slik at man får begynt forsiktig med treningen - så kan man velge fritt fra timeplanen når man føler seg klar for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...