Gjest Gjest Hanne Skrevet 3. januar 2008 #1 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg angrer på en topp jeg kjøpte på Vero Moda i november. Lappen henger på, jeg har kvitteringen og den har ligget i posen siden jeg kjøpte den. Jeg kjøpte toppen 24.11 så deponeringen på 30 dager har jo gått ut. Jeg tenkte å prøve meg med å si at jeg hadde fått den i julegave, men så ser jeg på kvitteringen at det står "Gaver byttes til dato som er skrevet på byttelapp". Det sier seg kanskje selv at jeg ikke får byttet denne toppen, men er det noen som har erfaringer? Kan kanskje tenke meg at denne toppen er på salg nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. november 2008 #2 Del Skrevet 24. november 2008 Dytter opp denne, jeg. Jeg har en cardigan som lappen henger på men som jeg ikke finner igjen kvitteringen på. Tenkte også å prøve å bytte den i romjula, si at jeg har fått den i julegave, men opererer de med byttelapp på julegavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 24. november 2008 #3 Del Skrevet 24. november 2008 De pleier å klistre en lapp over prisen på merkelappen og sette dato på.. Iaff her i Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Del Skrevet 24. november 2008 Vero moda er generelt helt håpløse på bytte og reklamasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 25. november 2008 #5 Del Skrevet 25. november 2008 Butikker har vel ingen plikt til å bytte varer, men gå nå bare inn i butikken og spør om å få bytte. Vi kan ikke sitter her og si bastant om du får bytte eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 25. november 2008 #6 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har aldri hatt noe problem med å bytte varer på Vero Moda Om varen er satt ned i mellomtiden får du i såfall tilgodelapp på det beløpet. Er det lenge siden du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #7 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har forsøkt å bytte på Vero Moda uten kvittering og byttelapp, og det går ikke. Iallfall ikke på den jeg var hos i Oslo. De er ganske mye strengere enn f.eks. H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. november 2008 #8 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg fant kvitteringen!! Men de 30 dagene med deponering har gått ut... men da vil jeg tro at jeg kan få byttet i en annen vare? Det har jeg i alle fall fått tidligere i andre butikker... Endret 25. november 2008 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. november 2008 #9 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg fant kvitteringen!! Men de 30 dagene med deponering har gått ut... men da vil jeg tro at jeg kan få byttet i en annen vare? Det har jeg i alle fall fått tidligere i andre butikker... Du har ikke krav til å få verken bytte eller tilgodelapp, du har kjøpt en vare du har tatt på og sett på og hatt muligheten til å prøve før du kjøpte, så kreve eller forvente kan du ikke. (ihvertfall ikke når du venter så lenge med å angre deg). Men det er jo ingen problemer med å ta den med og prøve, hør i butikken om det er mulig til tross for at det gått over tiden. Kanskje er du heldig, kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. november 2008 #10 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke kan kreve å få byttet - jeg lurte mer på om det var muligheter for at det går an En annen ting er at jeg aldri har hørt om dette med byttelapp. Det er jo vanlig at butikkene har litt andre regler når det gjelder bytte av julegaver enn ellers i året, men hvis de bruker et sånt system er det jo greit. En annen ting er at jeg handlet på Vero Moda sist lørdag og jeg ble ikke spurt om det skulle være gave. Men det hadde kanskje vært naturlig at jeg hadde sagt fra dersom det skulle være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 25. november 2008 #11 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke kan kreve å få byttet - jeg lurte mer på om det var muligheter for at det går an En annen ting er at jeg aldri har hørt om dette med byttelapp. Det er jo vanlig at butikkene har litt andre regler når det gjelder bytte av julegaver enn ellers i året, men hvis de bruker et sånt system er det jo greit. En annen ting er at jeg handlet på Vero Moda sist lørdag og jeg ble ikke spurt om det skulle være gave. Men det hadde kanskje vært naturlig at jeg hadde sagt fra dersom det skulle være det. Jeg sier aldri i fra at det skal være en gave, men er vant med at butikkene spør når det nærmer seg jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå