Gå til innhold

Jolly's jumble


Jolly

Anbefalte innlegg

Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å finne noen velvalgte ord å starte denne dagboken med...

Jeg tror jeg får nøye meg med :velkommen:

Så kommer det forhåpentligvis noen lure betraktninger om livets små og store hendelser etterhvert.

:søvn:

Good night, sleep tight and don't let the bed bugs bite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok ikke valgt det beste tidspunktet å starte en dagbok på...Vi er nemlig opp til ørene i diverse prosjekter som må bli ferdig i løpet av to uker.

Sitter her og skriver omringet av pappesker, som er mer eller mindre fulle av vårt jordiske gods. Vi flytter til helgen og prøver å få pakket ned hjemmet, samtidig som vi må ta oppussingsinnspurten i det nye hus.

Hvis ikke det var nok har jeg opptil flere deadlines på jobben, som også må oppfylles i løpet av to uker...noe sier meg at det blir lite lite skriving fremover.

På en annen side kan det jo hende at jeg kommer til å titte innom for å koble ut litt fra det som akkurat nå er en VELDIG hektisk hverdag.

Vi har stått på hodet siden midten av november, så jeg har faktisk ikke rukket å glede meg til vi er etablert i nytt hus. Håper igrunn det kommer i løpet av uka, det er liksom halve gleden å glede seg.

Nei, nå skal jeg sign off og pusle litt før jeg finner sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en særdeles ueffektiv kveld, ikke bra med tanke på alt som må være klart i løpet av helgen :nei:

Jeg har ihvertfall lært at å leve i "denial" dessverre ikke bidrar til å minke arbeidsbyrden.

Så siden jeg allerede har rotet bort mesteparten av kvelden på somling kan jeg like godt avslutte her og presentere meg.

Jeg er midt i 20-årene og bor sammen med min kjære og poden på 2,5, det befinner seg til enhver tid minst en katt i sofaen (vi har to, den ene ånder på meg nå...) i tillegg til et uvisst antall hybelkaniner under overnevnte sofa.

Jeg jobber om dagen og legger meg alt for sent om kvelden (noe jeg betaler for om morgenene igjen :søvn: )

Til helgen flytter vi inn i drømmehuset, det har sjel, så jeg regner egentlig med at vedlikehold av gammelt hus må legges til hobby lista.

Jeg er igrunn veldig spent på hvordan vi skal få flyttekabalen til å gå opp. Vi er nemlig ikke helt klare til å flytte inn enda. Mesteparten av huset vi bor i nå har enda ikke funnet veien ned i diverse esker, det "nye" huset er enda ikke helt ferdig oppusset og ihvertfall ikke ryddet og vasket...

I tillegg har jeg en hel haug med jobbrelaterte arbeidsoppgaver som må være ferdige til mandag :eeeh:

Multitasking får en helt ny dimensjon.

Nei, nå skal jeg legge frem morgendagens habitt (alltid godt med 10 minutter ekstra når man allikevel må opp kl. 06).

3 dager til flytting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har endelig flyttehelgen kommet :danse:

Etter fem måneder med planlegging og nesten to med oppussing er vi snart i mål.

Jeg GLEDER meg. I dag har jeg fri fra jobb og har nettopp levert poden i bhg, nå venter jeg bare på at kaffen skal bli klar, så er det bare å skru opp musikken og pakke til krampa tar meg.

Poden skal til besteforeldrene sine i helgen, håper bare han holder seg frisk, han var nemlig litt tett i dag morges.

"Problemet" mitt akkurat nå er at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne :forvirret:

On James

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten pust i bakken må til :jepp:

Har fått gjort unna en del, men har fremdeles skremmende mye igjen. Nå er planen:

- pakke litt til

- hente poden i bhg

- slappe av litt med poden/pakke overnattingsbag

- poden blir hentet

- min kjære og jeg fortsetter pakkingen

- kjører til nyehuset for å rydde/vaske litt der

:klø:

Noe hektisk med andre ord, men GLEDER meg fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyttehelgen har gått bra og jeg sitter nå på nett i vårt nye hus. Det blir sååå fint ; )

Ble ferdige med det som måtte gjøres i forbindelse med jobb og leverte det fra meg i dag, så nå er alt bare fryd og gammen. Helt til neste deadline...

I dag klarte jeg å gå meg bort på vei hjem fra jobben, skulle prøve å finne en snarvei hjem fra bussen, men endte opp med å bruke 30 minutter på en tur som egentlig skal ta litt i overkant av 15.

Nå er jeg faktisk litt støl...men det sier vel mest om formen min tenker jeg...

Nå ser jeg frem til en uke med litt pusling i huset (det er alltid gøy å pakke ut i et nytt hjem), sosiale aktiviteter (det har bare vært oppussing og jobbing de siste månedene).

Og til helgen skal jeg ta HELT fri (nesten). Har allerede planlagt en øl, eller tre med en god venninne som jeg ikke har sett så mye i høst.

Nå skal jeg straks krype til køys med ny bok, "juleoriatoriet". Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er det en god stund siden jeg har vært innom dagboken min, men har ikke sunket ned i sofaen på lenge heller.

Nå ligger jeg rett ut med en PC på magen og en pus på bena.

Kjenner meg sliten, det har vært en hektisk vinter og jeg har ikke hatt tid til å hente meg inn.

Helgen som kommer blir ikke mindre hektisk. Har en date med Farmor i morgen ettermiddag/kveld, vi skal se et show. Lørdag blir det familiekos og besøk, før jeg skal avgårde på jentekveld.

Søndag får vi mine foreldre på middag (morsdag).

Skal ikke klage for mye da, vi er jo heldige. Kjenner bare at jeg hadde trengt en aldri så liten ferie nå.

Nå skal jeg ta en tidlig kveld og håpe at energien er tilbake i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...