Gjest Gjest_silja_* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Halloen på dere! Er det noen av dere som leser iform bladene? Jeg så raskt gjennom det nyeste og der så jeg en snodig liten ting.. Det var noe du festet i døren, sånn at det hang noen stråpper nedover med "hanker" på... Er det noen av dere som vet hva dette heter? Takk for alle svar!
Gjest Pupsilure Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Det er vel en form for treningsstrikk du mener. F.eks en slik http://www.trimogtrivsel.no/nettbutikk/cat...products_id=466
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Har mer tro på at det er noe lignende som redcord/terapimaster.
Champagnepiken Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg leste også iForm - det var en krok- og seleinnretning til å trene pilates med, men jeg husker ikke hva den ble kalt.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 TRX heter den innretningen i følge I form. Her skal det være en demo av den, og den heter TRX door anchor.
Gjest annelen Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Hei, Er det noen som vet hvor man får kjøpt TRX "selen" for Pilates- og styrketrening etc her i Norge (Oslo)? Takknemlig for svar da jeg ikke klarer å komme i kontakt med redaksjonen til IFORM.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå