Devana Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen som har erfaring med candidadietten? Eller rett og slett 14-dagers testdietten? Jeg er blitt anbefalt å teste denne pga mageproblemene mine + div annet, og vil gjerne høre litt erfaringer...Noen det funket for? Evt. ikke funket for? Dette er jo veldig individuelt, men er alltid greit å høre. Og brukte du noen andre behandlingsformer samtidig?
Gjest Mea Culpa Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har prøvd. Gikk vel ikke 100% inn for det, litt vanskelig når det er så mye man må unngå. Men jeg merket stor forskjell! Hadde slitt med mageproblemer i lang tid og de forsvant fullstendig. Har ikke vært flink til å spise sunt de siste ukene, har ikke tenkt på hva jeg har spist i det hele tatt, og det har jeg merket på magen! Jeg blir veldig oppblåst på kvelden og får løs mage ... Festlig! Går ikke på diett nå, men tenker på hva jeg spiser og prøver så godt jeg kan å unngå ting som gjør meg dårlig. Men jeg skeier jo ut litt en gang i blant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå