minemor Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har hatt denne siden august, men har mens og kraftige soppinfeksjoner av og på hele tiden...JEG BLIR SÅÅÅÅ LEI. Går dette over, eller må jeg bare fjerne den?
Saeria Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hvis det ikke har bedret seg på et halvt år, hadde jeg rett og slett byttet. Jeg hadde da vært så drittlei at jeg ikke hadde giddet mer. Vanligvis (hvertfall for piller) bruker småblødninger og sånt gi seg innen tre måneder, eller vedvare.
minemor Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg får holde ut ei lita stund til da, men takk for svar:)
minemor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Flytter litt opp.... Jeg blir gal.... Vondt i rygg som om jeg har rier...skjønner ikkeno.. Hva skjer`a?
Saeria Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Fremdeles blødninger? Jeg ville byttet. Ære være din tålamod, altså. Siden jeg ikke har kjent rier, så vet jeg ikke noe om hvordan ryggsmertene føles.
Trollmamma Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ville tatt en tur til legen for å sjekke at den sitter som den skal. Jeg fikk endel smerter ved samleie i starten, men etter en kontroll hos legen viste det seg at den satt "litt skeivt" som jeg forsto. Jeg hadde blødninger de første 3-4 mnd, men har hatt nogenlunde regelmessig mens etter det, uten særlige bivirkninger. Drøft med legen hvorvidt du burde prøve en annen prevensjon i stedet. Lykke til!
Suzy Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Ja kom deg til legen og sjekk hva dette er! Jeg har min andre Levonova inne nå og har ikke opplevd slike plager. Hadde smerter de første to- tre dagene og litt utegelmessige blødninger en første tre månedene, men ikke noen plager etter det, så her er det noe som ikke stemmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå