Gå til innhold

Andre debattforum?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen av dere her som også deltar i andre debattforum. F.eks. det på VG nett og Aftenposten. Hvis ja, hva synes dere evt. om de?

Vet dere om noen andre debattforum som ligner dette? Evt. noen som har erfaring med å delta på eng. forum? Linker taes i mot med takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har da hendt at jeg har vært innom noen andre forum som f.eks VG, men ingen av dem har sagt meg noe særlig, sånn som KG gjør som jeg har gjort at jeg har blitt hengende her. Forøvrig holder det med et forum for meg, hvis jeg også skal ha et liv utenom...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på flere andre norske fora, pluss et par amerikanske. Ikke like aktiv på alle, holder meg mest til "hovedforumet" (ikke KG) mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henvender meg på VGD når jeg har tekniske data-spørsmål.

Der sitter det masse nerder, som kan det meste tror jeg!

Men man skal være forsiktig med å stille dumme spørsmål.. da blir det bare tull og tøys :ler: .

Har ikke vært der på en laaaang stund nå.

Ellers har jeg vanket litt på Canis for å få hjelp med hunden, men der er det også masse hovne folk som vet ALT og skriker når noen sier i mot dem.

Holder meg til KG jeg! Her får man litt av alt og stort sett seriøse svar fra flotte jenter (og gutter da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he, ståa er upåklagelig. Btw; jeg har visse problemer her på KG. Her må man holde seg til tema! :gal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ellers har jeg vanket litt på Canis for å få hjelp med hunden, men der er det også masse hovne folk som vet ALT og skriker når noen sier i mot dem.

.

Hvor henne?! :ler: Bra det ikke er sånn her!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He' date=' he, ståa er upåklagelig. Btw; jeg har visse problemer her på KG. Her må man holde seg til tema! :gal:[/quote']

Ja, det er grusomt hvor panikkslåtte de blir her med en gang en tråd beveger seg utenfor tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis siste Gjest antydet at det er sånn her på KG.. så anbefaler jeg å se på f.eks forumet på www.canis.no eller andre forum. Det er langt verre andre steder.

Masse selvutnevnte eksperter er ikke særlig koselig.. særlig når de kan akseptere andres meninger og erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på den Kvinneweb sida, men jeg tror ikke de som er ansvarlige bruker all verdens tid på oppdatering.

På startsida stod det nemelig:

MANGLER DU PENGER TIL JULEGAVER????

Javel, sier jeg da....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater disk.forum der den er trådet slik at jeg må klikke meg inn på hvert enkelt svar, istedet for å kunne lese alle svarene etter hverandre nedover en side. VgD er greit slik, og selvfølgelig Kg. Så at Canis var slik jeg ikke liker, ikke det at jeg er så veldig hundeinteressert da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Har vært innom barnimagen og dinbaby, men jeg har jo ikke barn, da! Synes det er artig å få et innblikk i livet til 17årige gravide, dumme besteforeldre, oppdragelse og samliv med barn.

Men det er mange frekke damer der, du får lett slengt noe i trynet og tull og tøys blir sjelden fjernet. Folk eksploderer over bagateller vedr. barn, skulle tro alle var wondermum og at det bare er en måte å gjøre ting på, ellers burde barnevernet innvolveres. Stønn! Sidene oppdateres treigt, og de er saaaaakte.

Nå er det gøyere he, så jeg er der ikke lenger noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært litt innom VG men nå holder jeg meg bare til KG. Jeg synes jeg må ha litt tid til andre aktiviteter i hverdagen :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Jeg startet mit "nett-karriere" på sol, barn og familie. Forsvant etterhvert derfra, ble lei av barnehagen.

Jeg er så og si aldri på VG, det forumet fungerer av en eller annen grunn ikke på min maskin. Mugne kaker, kanskje?

Oss i mellom hender det jeg titter innom. Var mer der før, men har nye ting å titte på for tiden.

Pleide å kose meg på ricki.com's forum, mye morsomt å se der.. før. Nå har de enret forumet, og det tiltaler meg ikke mer. Er heller på et privat forum der den gamle (anti)ricki-gjengen samles.

Tha Ladies Cafe.. Jeg var der en stund for en tid tilbake. sa takk og farvel da "enkelte" begynte å vise små-psykopatiske tendenser... :roll: kke for det, brukerne der er ålreite de!

I tillegg er jeg registrert på forum her og der, bare for å være regga, liksom. Titter innom på de en sjelden gang.

Summa summarum, så er det nok fortsatt KG som "stjeler" mest av min dyrebare tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...