Gå til innhold

Hater kroppens utseende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 167 cm høy og veier 64,5 kg. BMI'en er sånn den skal. Lividden er ca. 78 cm.

Bruker str 38/40.

MEN!

Rumpa mi er ikke fast og liten - den er 'velformet' ifølge andre, men den har litt cellulitter. Lårene er heller ikke faste, men ikke akkurat feite, men kraftige og de har også celulitter. Ikke mye, men litt under rumpa.

Magen er ikke stram, men den er rett, men under navlen er det små cellulitter. Synes ikke dette er noe vakkert...

Hva slags trening kan passe meg?

Jada, vet dette ikke høres ille ut....men for meg er det ille... Jeg vil gå ned 6-10 kg og bli strammere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp vekta og fokuser på styrketrening. Det er faktisk eneste måten å bli strammere på.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Har trent i mange, mange aar, men har naa faatt en a-ha opplevelse da en personlig trener ba meg trene vekter INTENSIVT med puls opp mot 170 slag i minuttet. Vekttrening kombinert med hoey puls gir mer effektiv kaloriforbrenning, i lang tid etter treningen er over. Det oeker metabolismen innmari.

Skrevet (endret)
Synes ikke dette er noe vakkert...

Jeg synes ihvertfall det *høres* helt suverent ut :-) At du ikke har lita rumpe burde du jo være glad og lykkelig over!

Uansett er det lurt å trene. Hva med et all-round styrkeprogram?

Her står det mye bra om styrketrening:

http://www.tn.no/assets/media/ReleaseYOURpotential.pdf

Endret av Cognizance

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...