Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei. Pleier å barbere meg "nedentil".. ja dere vet, men en ting jeg lurer på. Føler det ser så dumt ut med med ingenting hår på plassen og masse på låret Burde jeg barbere låret også (?).gamle dama mi nevnte aldri noe om det men jeg føler det ser dumt ut. Hilsen G19
Gjest Shelob Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Nei, ikke barber nedover lårene, det tror jeg vil se rart ut. Da må du jo nesten fortsette nedover leggene og alt! Du kan jo evt la noe hår være igjen på "plassen" så ikke overgangen blir så brå?
Gjest Dolce Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Nei, ikke barber nedover lårene, det tror jeg vil se rart ut. Da må du jo nesten fortsette nedover leggene og alt! Du kan jo evt la noe hår være igjen på "plassen" så ikke overgangen blir så brå? Signerer denne jeg.
Gjest Lust Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Ekte, streite mannfolk barberer ikke lårene. Om du vil begrense hårveksten rundt lillegutt, er det greit. Men glattbarberde mannekjønn er pyton.
Gjest Shelob Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Tja. Jeg synes glattbarbert mannekjønn kan være artig som en avveksling, men det er absolutt ikke nødvendig. Jeg synes det er deilig med full bepelsning og jeg! Det er rett og slett ikke så nøye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå