Gå til innhold

Mannen slikke sitt eget sæd.......?.....+ litt rumpesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min liker å fylle fitta mi med sæd, og så slikke og suge og slurpe meg der nede etterpå til jeg kommer i en kjempeorgasme.

Er det vanlig at menn liker å sleike fikke full av egen sæd?

Selv jeg hæler ikke smaken av sæd, jeg brekker meg bare ved lukta. Puster bare med munnen dersom jeg får sær i nærheten av hodet....

Mannen min elsker også at jeg står på alle 4 med rompa i været, så skiller han rumpeballene mine og slikker rumpehullet mitt, og tungeknuller rumpehullet mitt.....er dette også vanlig?

-Det er jo litt godt, men det er tross alt i rompa da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn så er det ikke unormalt

Skrevet (endret)

Som gutt81 så pent sa det, det er ikke unormalt. Og i alle fall ingenting galt med det. Så lenge både du og din mann er enige om dette, så er det greit.

Og jeg må bare si, om en mann hadde gjort det der med meg (sprutet for så å slikke det i seg) så hadde det blitt heltenning fra min side. Og så lenge du er renslig med tanke på det med at han slikker deg bak, så er det totalt trygt, og du kan egentlig bare tillate deg selv å nyte det. =)

Edit: En litt feil formulering som kunne misforstås totalt.

Endret av Nienna
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil nå si smak og behag!

Sæd lukter vondt!! Og smaker salt, me en ekkel konsistens!! Og ikke minst varmt....

Skrevet
Jeg synes det smaker godt jeg...

I second that.

Her er det vel utrolig delte meninger, det merka vi vel i tråden om jenter som liker å svelge. =) Alt fra "ÆSJ" til "NAM", men det var nå virkelig ikke tema her. Bare følte for å kommentere det.

Skrevet

Jeg synes det er ekstremt opphissende å f.eks. sprute utover puppene til jenta og så slikke det opp igjen. Eller sprute i musa og slikke henne etterpå. Men er ikke så ofte jeg har fått gjort dette. Jeg føler nemlig at mange jenter hadde sett rart på meg om jeg foreslo noe slikt. Hva mener dere jenter om dette?

Hadde dere sett på meg som veldig gay eller hadde dere likt det?

Skrevet

Jeg tror jeg hadde fått total tenning, for å si det mildt. Rett og slett. Helt hvorfor det hadde gitt total tenning er jeg ikke sikker på faktisk. Men noe med at han da er så trygg på sin egen seksualitet og sin egen kropp, medregnet kroppsvæsker at han kunne gjøre noe slikt. Full fyr. ^^

Skrevet
Mannen min liker å fylle fitta mi med sæd, og så slikke og suge og slurpe meg der nede etterpå til jeg kommer i en kjempeorgasme.

Er det vanlig at menn liker å sleike fikke full av egen sæd?

Selv jeg hæler ikke smaken av sæd, jeg brekker meg bare ved lukta. Puster bare med munnen dersom jeg får sær i nærheten av hodet....

Mannen min elsker også at jeg står på alle 4 med rompa i været, så skiller han rumpeballene mine og slikker rumpehullet mitt, og tungeknuller rumpehullet mitt.....er dette også vanlig?

-Det er jo litt godt, men det er tross alt i rompa da...

Jeg er mann...og liker begge deler...det men rumpehullet er kun godt hvis hun er nydusjet...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min ex likte og slikke og svelge sin egen sæd, men ikke så mye i gangen. Å få typen min til å slikke meg etter at han har kommet inni meg må jo være selve drømmen---------!!Her er det jeg som slikker i meg hans væske etter at den er kommet inni meg. Liker smaken godt og det er veldig tennende.Og om han hadde gjort det så hadde det vært heltenning!!

Skrevet
Min ex likte og slikke og svelge sin egen sæd, men ikke så mye i gangen. Å få typen min til å slikke meg etter at han har kommet inni meg må jo være selve drømmen---------!!Her er det jeg som slikker i meg hans væske etter at den er kommet inni meg. Liker smaken godt og det er veldig tennende.Og om han hadde gjort det så hadde det vært heltenning!!

Si fra om typa di vil ha en ekstra hjelper da... så skal jeg slikke i meg både min egen og hans ;)

Skrevet

Har aldri smakt min egen sæd, men å slikke en nyvasket damerompe er noe som er utrolig opphissende!

Skrevet

heldig du er ts.............

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg liker ikke å slike min egen sæd, men jeg liker å se at sæden renner ut av fitta etter jeg har kommet i den.

Skrevet

Så lenge det er greit for begge parter så spiller det faktisk ingen rolle om det er normalt eller unormalt!

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde tent på det. Jeg er relativt prippen når det kommer til sånt.

Skrevet

Så lenge dere begge liker det, så er det greit. Jeg hadde ikke likt verken at kjæresten min slikket meg etter han kom eller at han slikket med i rumpa, men det er sikkert meg som er litt prippen...

Skrevet (endret)

Om kjæresten min hadde sleiket i seg sitt eget etter at han hadde kommet inni meg, så hadde jeg bare likt det :) Tennende :jepp:

Men om han hadde sleika meg i rumpa, hadde jeg nok reagert litt.. Men om han virkelig likte det, så hadde jeg prøvd å blitt vandt til det for min kjære :rødme:

Endret av MonicaØH
Gjest Gjest31
Skrevet

Dette har med femdom, cuckhold og ydmykende fantasier å gjøre.

Søk femdom og cuckhold på nett og føy deg inn i rekken av intressenter.

Jeg tenner på det. Mann 31 år

Ps: Tror at den som har skrevet innlegget også er noen av de som diskuterer saken. Litt for mye mannespråk. Damer skriver ikke på den måten vettu....

Skrevet
Dette har med femdom, cuckhold og ydmykende fantasier å gjøre.

Søk femdom og cuckhold på nett og føy deg inn i rekken av intressenter.

Jeg tenner på det. Mann 31 år

Ps: Tror at den som har skrevet innlegget også er noen av de som diskuterer saken. Litt for mye mannespråk. Damer skriver ikke på den måten vettu....

1950 ringte. De ville ha tilbake kvinnestereotypen sin!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...