Gjest T&T Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hva er det villeste dere har gjordt? Min historie er: For 6år siden solgte vi bil og hus. Kjøpte en stor seilbåt sammen med et annet par og dro på 16mnd båt-tur. Turen gikk fra Norge-Danmark-England-Azorene-Vest Indiske øyer- Brasil-kysten- Sør Afrika- Madagaskar- Seychellene-Maldivene- Sri Lanka-India- Oman- Yemen-Suezkanallen-Kypros-Hellas-Tunisia-Gibraltar-Portugal-Frankrike-Danmark-Norge og så til Danmark igjen for å selge båten..... Kanon opplevelse, men garantert det villeste vi har gjordt. Hva med dere??
Gjest Gjest_Gjest1_* Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Fyllakjørt gjennom Murmansk i en gammel uregistrert Lada uten seter! Da Russland enda var Sovjetunionen. Riktignok var det ikke jeg som kjørte, men noen gutter fra the black market, godt rusa på et eller annet. De skulle kjøre oss hjem til hotellet. Tenk om vi hadde blitt tatt!! Jeg var forresten helt edru.
Gjest Dolce Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hva er det villeste dere har gjordt? Min historie er: For 6år siden solgte vi bil og hus. Kjøpte en stor seilbåt sammen med et annet par og dro på 16mnd båt-tur. Turen gikk fra Norge-Danmark-England-Azorene-Vest Indiske øyer- Brasil-kysten- Sør Afrika- Madagaskar- Seychellene-Maldivene- Sri Lanka-India- Oman- Yemen-Suezkanallen-Kypros-Hellas-Tunisia-Gibraltar-Portugal-Frankrike-Danmark-Norge og så til Danmark igjen for å selge båten..... Kanon opplevelse, men garantert det villeste vi har gjordt. Hva med dere?? Jeg har ikke gjort noe spesielt "vilt" til nå, men kunne godt tenke meg å gjøre akkuat det samme som deg.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Det villeste må vel være når jeg basehoppet for første gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå