Gå til innhold

Spørsmål til Minnie


Sandman

Anbefalte innlegg

Jeg er en nysgjerrigper... :blunke: ...så nå skal jeg spørre om noe jeg egentlig ikke har noe med... :)

Du skal jo gifte deg i NY den 28 juni, har jeg sett. Du bor i Norge, og din tilkommende bor i USA, etter hva jeg har forstått.

Så høyt profilert som du er her, så har KG-folket hatt mulighet til å følge dine forehavender nærmest fra dag til dag, og det ser ut til at du er "konstant tilstede" i Norge, og på KG, og har vært det i flere måneder.

Vi som følger med her, har jo heller ikke unngått å registrere at du gir klare signaler om at din økonomi er ganske så "romslig". Det er jo bra.

Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har tatt deg èn eneste langhelg der borte med din tilkommende, i disse månedene før bryllupet...? ...eller han hit...? (Hvis han hadde vært her, så hadde vi nok fått den meldingen og...)

Det KAN være jobb som hindrer deg/han, men man skal ha en veldig spesiell jobb, hvis man ikke klarer å få til en slik langweekend, hvis man planlegger litt...

Du får selvfølgelig ordne ditt privatliv hvordan du vil for oss, men det er du som frivillig har gitt oss så mye detaljer om ditt privatliv, at noen spørsmål dukker opp... :)

Brudgommen bodde jo i Asia før det, så hvis KG-versjonen er riktig, så kan dere ikke ha sett hverandre mer enn maks et par ganger siste året...? Det hadde nok vært rimelig frustrerende for de fleste av oss, men du syns det er greit...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kunne svart deg på dette, men i og med at jeg skjønner hva du er ute etter velger jeg å ikke svare. Regner med at spekulasjonene om løgn vil ta helt av om kort tid, så da har du vel oppnådd det du var ute etter... eller hva?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne svart deg på dette, men i og med at jeg skjønner hva du er ute etter velger jeg å ikke svare. Regner med at spekulasjonene om løgn vil ta helt av om kort tid, så da har du vel oppnådd det du var ute etter... eller hva?

Minnie

En merkelig reaksjon, syns jeg... :o

Det å ikke gi noe svar, er også et svar. Jeg gidder ikke spekulere mer i dette. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

En merkelig reaksjon, syns jeg...  :o

Selvsagt synes du det, for hvem ville tro at det ville ligge noe mer bak en slik triade av personlige spørsmål :o nei og nei for en uhorvelig tanke.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og paranoiaen tar helt av, ser jeg????

Har egentlig stussa fælt på det som Sandman spørr om, jeg og.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iselin

Guuud så interessant!! Er det så forbannet viktig å "avsløre Minnie"?! "Ha ha, det var løgn, kjæresten bor ikke i NY men i Sandefjord", liksom? Om Minnie fantaserer eller om hvert et ord er sant - so what?!! Hvem interesserer seg for hvor ofte Minnie ser kjæresten sin? Er det ikke på tide å begynne å skille mellom nicket Minnie og den virkelige personen bak?! Er alle andre her 100% seg selv i ett og alt? Hvor ofte ser alle andre her kjæresten sin?

Også det evindelige "Minnie, du er så paranoid"... jeg må presisere at jeg ikke er "Minnie-tilhenger" (for et latterlig uttrykk, egentlig..) men jeg har litt rettferdighetssans og jeg reagerer på at Minnie hele tiden blir beskyldt for å være paranoid: Allle her skjønner (eller burde skjønne) hvem det siktes til og hensikten med diverse "uskyldige" spørsmål og kommentarer... Nei, det kan ikke BEVISES (herlighet), men, hallo?!

psst: Kvinneguiden er bare for moro :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Syns Sandman har et poeng her jeg...Når man legger ut livet sitt i så stor grad på KG, og i tillegg velger å holde en så høy profil som det Minnie gjør, så må man nesten regne med at folk spør, syns nå jeg.

Og det er jo ikke snakk om å avsløre noen som helst, slik Iselin nevner. Bare dreier seg bare om å stille noen logiske spørsmål, som sikkert bare har logiske svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Fatter ikke at dere gidder å spørre om noe som helst jeg da, men så tar ikke jeg denne debatten så seriøst heller da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SANDMAN ER FORELSKA I MINNIE

Man er vel sjeldent så opptatt av hva andre gjør uten at noe ligge dypere bak??

AHA, jeg har LØST DET STOE MYSTERIET!!

*stolt nå* :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SANDMAN ER FORELSKA I MINNIE

Man er vel sjeldent så opptatt av hva andre gjør uten at noe ligge dypere bak??

AHA, jeg har LØST DET STOE MYSTERIET!!

*stolt nå* :kul:

:oops: :oops: :oops: Nå traff du spikeren på hodet, pus... Hvis du blar litt bakover på KG de siste ukene, så ser du sikkert alle de kjærlighetserklæringene jeg har gitt Minnie...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og SÅNN skal men svare til sånne mld.

Takk, det viser et storsinn Minnie ikke har.

(men jeg driter da i henne)

Blir litt rar i kroppen når jeg leser dine innlegg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...