Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #21 Skrevet 22. april 2003 dorian - begynner ved Frognerseteren og raker seg innover Da ses vi på Kikut til St.Hans da?
Gjest Embla s Skrevet 22. april 2003 #22 Skrevet 22. april 2003 Jadda, jeg raket litt i skogen nærmest tomta, slik at det ble litt penere der. Skal begynne på Marka snart... dorian - begynner ved Frognerseteren og raker seg innover Oppe ved Skeikampen er det litt lurvete syns jeg. Så hvorfor være så kjip at du bare raker i skogen der du bor?!
Julie Skrevet 22. april 2003 #23 Skrevet 22. april 2003 Påska har vært konge! Vært masse sammen med kjæresten, som var hjemme en tur. Vi treffes sjelden, så det var herlig. I tillegg har jeg også vært en del sammen med ei god venninne som var hjemme på påskeferie. Gått på ski, lagt god mat, vært på kino osv. :D Synd påska er over.. Julie.
Gjest dorian Skrevet 22. april 2003 #24 Skrevet 22. april 2003 Nah, pleier å holde meg unna bebyggelsen - vil ikke skremme opp søndagsturistene for mye. Kan ta Skeikampen etterpå. Greit det. Er litt stor på det, sånn på vårparten dorian
Nelle Skrevet 23. april 2003 #25 Skrevet 23. april 2003 De fleste her inne vet vel hvordan min påske har vært... *være enda mer støl* Nelle
Anie Skrevet 23. april 2003 #26 Skrevet 23. april 2003 Påsken ja For første gang feiret jeg påsken på fjellet og med ski på bena. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal kalle det påskeferie eller treningsleir Jeg har aldri i mitt "voksne" liv gått så mye på ski jeg, men jeg skal absolutt ikke klage. Jeg hadde med en alle tiders mann som var både tålmodig, snill og søt. Og foruten den nevnte skigåingen ble det masse god mat, snop og KOZ. Dette var med andre ord en påske jeg satte stor pris på
Fru Fomle Skrevet 24. april 2003 #27 Skrevet 24. april 2003 Har hatt en utrolig flott påske!! Vært hjemmehjemme på påskeferie i en uke, gått på ski, spist masse god mat, sett på nyfødte lam og hjulpet de som trenger litt starthjelp med spenene, feiret bursdag, solt meg, lest - alt i et utrolig flott vær!! Eneste minuset var at minstemann på 19 mnd fikk feber med etterfølgende utslett. Visstnok en allergisk reaksjon. Da vi kom hjem igjen fikk vi noen dager og rydde og komme i orden igjen før "alvoret" startet igjen. Og om 3 uker resier vi til Mallorca.. -valla-
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. april 2003 #28 Skrevet 24. april 2003 Hatt en strålende hjemme-i-byen-påske! Hatt fri helligdagene i påsken, og kunnet sove ut litt... Har gått turer på byfjellene i stålende sol, vært på sykkeltur, besøkt venner som vi sltfor sjelden treffer.. Slappet av i stålende sol og sommertemperaturer. Deilig!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. april 2003 #29 Skrevet 24. april 2003 Fantastisk påske, var hos min familie i "sameland" Kost meg med scooterkjøring, isfiske, pølsegrilling og reinkjøtt hver eneste dag!
chimp Skrevet 25. april 2003 #30 Skrevet 25. april 2003 Veldig fin! Kom hjem fra Barcelona Palmesøndag etter lang-weekend m sambo. Vi var der mens d snødde her, så d passet jo bra.....Besøkte bl a Picasso-museet; heftige saker, til tider så erotisk at jeg måtte sperre opp øynene, men d livet jo absolutt opp.... Så var snøværet gått over til knallsol da vi kom hjem. Jobbet i tre dager, utepils på onsdag m venninne før hun ble m meg hjem på todagers-besøk. To familiebursdager, grilling på veranda 1. påskedag og fire lange gå-turer. Fornøyd ja!!! :D
Gjest Zalomine Skrevet 25. april 2003 #31 Skrevet 25. april 2003 Mer opptatt av at dorian brant bråte jeg, enn at han raket skogen. Meg oppgitt er ikke bråtebrann lovlig, men bortsett fra det, det er jo EKSTREM skrogbrannfare, da er det vel ikke en genistrek å lage bål, er det? Bortsett fra det, min egen påske: Først busstur til oslo, og en fotballkamp der (Lyn-Brann, selvsagt) og så 4 dager hos sambos familie, koselig og avslappende, og så busstur til Bergen igjen, og noen smålate dager, men med en god del å gjøre, som forberedelser opp mot forballkampen 3. påskedag (etter at vi altså hadde vært på jobb først) Første påska jeg ikke har vært på fjellet. Påska har vært en kombinasjson av late dager sammen med familie, og bypåske med bare meg og sambo. Uansett, sove lenge, tett sammen, slappe av, deilig påske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå