Gå til innhold

Hvilke biler drar menn?


Nabodama

Anbefalte innlegg

Har bilen dama kjører noen betydning? Gjør den noe inntrykk i positiv eller negativ forstand?

Hvilke biler er sexy for damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

Mannen min sier at han foretrekker de samme bilene for kvinner som for menn.

Men det hjelper lite å kjøre Aston Martin hvis man er like sexy som Gerd-Liv Valla. :) Så moralen er vel at det tross alt betyr nokså lite hva slags bil man kjører rundt i.

Endret av Helen Parr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sier at han foretrekker de samme bilene for kvinner som for menn.

Det hjelper liksom ikke å kjøre Aston Martin hvis man er like sexy som Gerd-Liv Valla. :)

Du har et poeng der ja:)

Mannen min nevner Ford Mustang cab (fastback er maskulint), AC Cobra (men da blir man visst litt maskulin også), Lamborghini Diablo (nå ba jeg ham om å være litt mer nede på landjorda, her snakker vi om norske, vanlige damer), da kom det Mercedes SLK, BMW Z4, de fleste små og snertne caber.

Det ser ut som de bilene vi har i garasjen (Mustang Fastback og BMW 5-serie) er mer til å dra damer med enn å dra menn :sukk::fnise:

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg betyr det ingenting om hun har en gammel Volvo stasjonsvogn eller en Lotus.

Det eneste måtte være om det var snakk om en litt harry "bildame". Da merker jeg at jeg mister all tenning umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg betyr det ingenting om hun har en gammel Volvo stasjonsvogn eller en Lotus.

Det eneste måtte være om det var snakk om en litt harry "bildame". Da merker jeg at jeg mister all tenning umiddelbart.

Nå ble jeg nysgjerrig...hva er en litt harry "bildame"? Hvilke kjennetegn har hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En harry bildame kjører en eller annen japansk 2dørs sportsbilwannabe-greie med mer spoliere og plast enn Pamela. Gjerne med noe tribals på panseret og falske luftinntak på de mest kreative plasser.

EVENTUELT kjører hun BMW X5 eller noe der i grendene, og tror hun har en sabla snaisen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jah, for å svare på selve tråden. Hm. Jeg gir egentlig beng i hva vedkommede kjører, men jeg innrømmer glatt at jeg blir litt fascinert om det kommer svingende en amerikansk greie av litt spennende modell og årgang. Feks en Corvette eller eldre Chevelle/Challenger/whatnot. Da har man iaffal fått mye oppmerksomhet fra meg.

Kjører damen _ekte_ SUV, a la Blazer, Bronco, Ramcharger, eller en CJ7 o.l. - da har vi mye å prate om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie
En harry bildame kjører en eller annen japansk 2dørs sportsbilwannabe-greie med mer spoliere og plast enn Pamela. Gjerne med noe tribals på panseret og falske luftinntak på de mest kreative plasser.

EVENTUELT kjører hun BMW X5 eller noe der i grendene, og tror hun har en sabla snaisen bil.

Gerd-Liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Kjører damen _ekte_ SUV, a la Blazer, Bronco, Ramcharger, eller en CJ7 o.l. - da har vi mye å prate om.

Unnskyld meg, men er dette en _ekte_ SUV?

Etter mine begreper er dette patetiske penisforlengere som er elendige i terreng og elendige på vei.

I tillegg ser de fæle ut.

Land Rovere, derimot. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er dette en _ekte_ SUV?

Etter mine begreper er dette patetiske penisforlengere som er elendige i terreng og elendige på vei.

I tillegg ser de fæle ut.

Land Rovere, derimot. :)

Jeg bruker nå mine i skogen, kommer seg glimrende frem. :P

Land Rover er kjedelig, det durer mer enn godt er og eier ikke finesse. Under Gulfkrigen så dumpet Kuwaitiske soldater LR'ene sine til fordel for Chevorlet Capricer de fant rundtomkring. Bedre å kjøre, og tok seg bedre frem.

På den annen side, få ting er så koselig som å skru på en LR, det blir bare ikke enklere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jo ikke jeg snakke for det motsatte kjønn, men jeg merket iallefall at jeg fikk en del blikk da jeg cruiset rundt i min '72 Corvette Stingray. Savner den bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jo ikke jeg snakke for det motsatte kjønn, men jeg merket iallefall at jeg fikk en del blikk da jeg cruiset rundt i min '72 Corvette Stingray. Savner den bilen!

Det tror jeg så gjerne. *Sukke henført*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel mye det samme for begge kjønn. Smekre kurver og slanke linjer er fine greier (nesten) uansett hvem som sitter bak rattet, mens den trauste Volvo-stasjonsvogna alltid er gørr kjedelig.

Men én ting synes jeg er viktig...om det er tydelig at bilen er valgt utelukkende basert på utseende (farge, ofte) dabber min interesse av..det blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir vel mye det samme for begge kjønn. Smekre kurver og slanke linjer er fine greier (nesten) uansett hvem som sitter bak rattet, mens den trauste Volvo-stasjonsvogna alltid er gørr kjedelig.

Men én ting synes jeg er viktig...om det er tydelig at bilen er valgt utelukkende basert på utseende (farge, ofte) dabber min interesse av..det blir bare for dumt.

Hva er det som gjør at du skjønner at bilen er valgt kun på farge? Hvilken bil og hvilken farge får deg til å trekke den konklusjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...