Gå til innhold

Nyttårsmeldinger


Timia

Anbefalte innlegg

Da var det nyttårsaften igjen og det er på tide å spamme sms-inboksen til folk med meningsløse godt nyttår meldinger. Har dere noen gode meldinger dere vil dele? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tessmira

Godt nyttår. Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE :) Men legg merke til: Jeg fikk den FØR deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.

Ukene svinner og dagene går, ha takk for ditt vennskap - ha takk for i år.

Venner som deg vil jeg gjemme her inne, som et kjært og dyrebart minne.

Takk for det gamle - ha et riktig godt nytt år!

2.

Før solen går ned for 2007, før minnene blekner, før telenettet blir overbelastet, før jeg blir full og mister mobilen, ønsker jeg deg alt godt for 2008!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en artig en til nå:

Jeg sender den forbaska nyttårsmeldinga nå, for da slipper jeg å bli sinna når nettverket blir hemma rundt 12.

Dessuten er jeg da mest sannsynlig utrolig full og i full gang med å brenne ned huset.

Godt nyttår *skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida

Fikk denne i stad.

"God nyttår. Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE. :-) Men legg merke til, jeg fikk den før deg ;-)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne meldingen må ikke åpnes før nyttårsaften! Du.. Slutt! Du skulle jo ikke åpne den ja jeg! *Hrmf* Du gir deg ikke, eller hva? Ok da: *GODT-NYTTÅR*

Oppe på himmelen så luftig og lett, sitter en engel på en kjempe rakett! Den er tent på og er sendt opp av meg, og engelen brøler Godt Nyttår til deg.

Jeg har i dag overført 365 dager med lykke og glede til din konto nr. 2008. Bruk det godt! Godt nyttår!

Sender en fe med en koselig beskjed. Lån ham ditt øre, så skal du få høre. Han visker forsiktig en hilsen fra oss: Godt nyttår !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i stad.

"God nyttår. Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE. :-) Men legg merke til, jeg fikk den før deg ;-)"

Den fikk jeg tidligere ikveld også - har vi felles kjente? :) Eller kjenner noen som kjenner noen som.... kjenner noen? Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida
Den fikk jeg tidligere ikveld også - har vi felles kjente? :) Eller kjenner noen som kjenner noen som.... kjenner noen? Godt nyttår!

Mulig. hehe Er det ikke en sånn regel at alle er linket mellom 6 personer eller et eller annet tall..?

Godt nyttår ihverfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var en tråd om det her tidligere i høst også.

Fått en morsom melding til:

Hei du vakre jente. Vi må ikke glemme å huske på hverandre! La oss skåle for oss, for guttene som har oss og taperne som hadde oss, og de heldige som vil møte oss!!

Sendes kun til sexy jenter, og du er blant de utvalgte! Du ble regnet som en av de 10 vakreste blant mine venner!

Når du er blant de utvalgte, må du selv plukke ut 10 vakre jenter. Hvis du blir valgt igjen, vet du at du er virkelig vakker!

Hvis du bryter kjeden risikerer du 10 år ed rynker, flisete hårtupper, tunge øyelokk, hengepupper, uønsket hårvekst og appelsinhud!

Da gjenstår bare å ønske deg et utrolig godt nyttår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest su querida
Jo, det var en tråd om det her tidligere i høst også.

Fått en morsom melding til:

Hei du vakre jente. Vi må ikke glemme å huske på hverandre! La oss skåle for oss, for guttene som har oss og taperne som hadde oss, og de heldige som vil møte oss!!

:ler: Den fikk jeg i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...