havsulen Skrevet 9. mai 2003 #41 Del Skrevet 9. mai 2003 For en nydelig familie! Vakker brud, stolt brudgom, smilende barn - åh, så fint! Gratulerer! Nå kan du kose deg med alle minnen fra den store dagen - de varer sikkert lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeta5 Skrevet 9. mai 2003 #42 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei ! Gratulere så mye ! Nydelig var du og dine :D Er det Hortencia du hadde i brudebuketten ? Jeg skal ha det og den ligner litt på den jeg har bestilt... Kan jeg spørre hva du pyntet bordene med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 9. mai 2003 #43 Del Skrevet 9. mai 2003 Dere var kjempeflotte begge to! Håper du legger ut flere bilder etterhvert. Buketten var nydelig! Spennende å lese om hvordan dagen deres var... Kos dere med bildene og minnene og lykke til videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. mai 2003 #44 Del Skrevet 10. mai 2003 Så kjempeflotte dere var!!!!! Nydelige unger..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinderella2003 Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei igjen! Takk for mange koselige meldinger i boka mi Hyggelig å finne dem nå når jeg trør innom her igjen. Zeta5: I buketten er det hortensia ja og "klokkene" som er tredd på sølvtråden er fra en hyasint (sånne som man gjerne har til jul) Ellers er det sølvkuler, rosa perler og en hvit/rosa orkide. Er så kjempefornøyd med hvordan buketten min ble. Jeg fant noe liknende i et bryllupsmagasin, så klippet jeg ut bilde av den og tok med til dekoratøren som lagde en bukett som passet meg ypperlig! Jeg hadde også blå hyasintklokker på sølvtrå i håret, under og over sløret. Det eneste som var leit med buketten er at den holder bare ut bryllupsdagen. Nå henger den trist og grå på veggen i stua Tror jeg heretter skal bestille samme typen blomster til hver bryllupsdag...Jeg er råsentimental ang buketten... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. mai 2003 #46 Del Skrevet 11. mai 2003 Gratulerer så mye! Det hørtes ut som dagen ble sånn du ville, og mere til! Flott fortalt, og en nydelig familie. Hilsen meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå