Gjest pirjo Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Noen som har prøvd Cerazette først og deretter fått lagt inn en hormonspiral? Kan man regne med noenlunde samme bivirkninger? Tenker da spesielt på blødninger.
Gjest Mithamea Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 (endret) e Endret 18. februar 2011 av Mithamea
Gjest pirjo Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ok, takk for svar. Må vel innrømme at den største hindringen til å legge inn spiral er at jeg er redd for at det skal gjøre veeeldig vondt...
*Pepperkake* Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Ok, takk for svar. Må vel innrømme at den største hindringen til å legge inn spiral er at jeg er redd for at det skal gjøre veeeldig vondt... For meg var det veldig vondt, men andre jeg har snakket med har ikke opplevd det så vondt. Jeg har ikke født og følelsen var som at noen stakk en kniv inn i meg, og jeg hylte ut da jeg ble veldig overrasket. Nå var min gynekolog fryktelig klønete også så det kan være årsaken. Jeg blødde masse rett etterpå, og kjente at blodet rant ut av meg mens jeg lå der. Jeg ble liggende en halvtime og hvile på et rom slik at jeg ikke skulle besvime. MEN jeg er den eneste jeg har hørt som har hatt slike smerter, og har man fått barn skal det være veldig lett og lite smertefullt. Når det er sagt, gikk de voldsomme smertene over like fort som de kom. Det kjentes bare ut som svake menssmerter et par dager etterpå.
Gjest pirjo Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Har kun hørt om en som fikk veldig vondt jeg også, men er man pysete så er man... Synes jo vanlig GU er ubehagelig og jeg da, men det er mest psykisk....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå