Gå til innhold

Jeg har endelig funnet bollemusa mi

Fremhevede innlegg

Gjest Ingunn_40
Skrevet

Etter 40 år med normal sexaktivitet og lyst, har jeg endelig funnet bollamusa mi på alvor. Jeg er kåtere og føler meg mer attraktiv enn noen sinne. Jeg masturberer hver dag, flere ganger om dagen, og det renner fra den hele tiden. Kåtheten er så enorm at den skremmer meg, derfor har jeg med en dildo i vesken min hvor enn jeg reiser. Det er når en kvinne når sine 40 år at musa våkner opp på alvor og det er på tide med sex! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint at du meddeler omverdenen dette. Hva skulle vi gjort uten denne informasjonen?

Skrevet

Tja...nå er det jo jul og greier, og hvorfor skal man ikke kunne uttrykke litt glede og begeistring av å kunne nyte sin positive seksualitet? Jeg for min del, synes det er hyggelig med glade meldinger om nyvunnen seksualitet i en verden der dette helst skal feies under teppet.

Fortsatt god jul og et godt nyttår med andre boller ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hjelpe meg..hvordan skal det gå

når jeg blir 40....:ler:

Skrevet

Da MÅ myndighetene gripe inn!=)

Skrevet

Men det er jo gode nyheter, noe å glede seg til da en blir 40 :-D

Gjest Stein Hard
Skrevet
Etter 40 år med normal sexaktivitet og lyst, har jeg endelig funnet bollamusa mi på alvor. Jeg er kåtere og føler meg mer attraktiv enn noen sinne. Jeg masturberer hver dag, flere ganger om dagen, og det renner fra den hele tiden. Kåtheten er så enorm at den skremmer meg, derfor har jeg med en dildo i vesken min hvor enn jeg reiser. Det er når en kvinne når sine 40 år at musa våkner opp på alvor og det er på tide med sex! :)

Gjør samfunnet en tjeneste; Lær opp dine medsøstre, de yngre, forklar dem at det finnes et liv utenfor kjøpesenteret, en tilfredsillelse mellom bena som er gratis, og at orgasme ikke er noe nytt fra Prada eller Gucci.

Skrevet

:fnise: Får lage en klubb!!!!!!

Skrevet

Yo Ho! Godt å se at det flere som har cruiset gjennom livet på lavgir og omsider bestemt seg for å få ut(?) fingern... eg er sjøl seint ute med "ting og tang" her i livet, så velkommen i klubben ;) Kanskje vi skulle kommet sammen en vakker dag og lekt doktor ?

Orion

Skrevet

Mannlige trådstarter,

Det er ikke slik at man plutselig får bollemus i en alder av 40.

Bollemus er noe man er født med og ser tidlig. Den dukker altså ikke plutselig opp fra oven slik du beskriver her, og at det plutselig begynner å renne fra den som i et regnskyll.

In your dreams, tenker jeg vi sier.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
:fnise: Får lage en klubb!!!!!!

Ja blir du med? :ler:

Gjest lissi32
Skrevet
Ja blir du med? :ler:

Klubben for "de som ikke får nok" er herved opprettet!! :fnise:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Klubben for "de som ikke får nok" er herved opprettet!! :fnise:

:ler: noen fler?

Skrevet
:ler: noen fler?

Me, me!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...