Gå til innhold

en liten bit av mitt liv...


janne84

Anbefalte innlegg

Da slår jeg meg på trenden jeg og.. Har prøvd før, men da la jeg inn dagbok under feil dagbok emne, nemmelig "prøvedagbok", trodde til å begynne med at det var for oss som ville prøve å ha en dagbok, men fann fort ut at det var feil.. :ler:

Nå er vi endelig kommet hjem fra familien. Har vært der i ei uke og to dager. Siden jeg og min samboer er fra samme plass, så blir det litt farting her og dit. Er første året vi ikke skal feire nyttårsaften "hjemme", vi skal endelig være hos oss selv.. Tror det blir veldig bra! Bare litt kjedelig at min kjære skal på jobb tidlig 1.nyttårsdag og må opp klokken 06, så ifølge han sa han legge seg før raketten.. hehe! men vi får se hva som skjer..

Nå er det brød baking på gang, men er tilbake før dere veit ordet av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

Deilig å ikke stresse med noe i dag. Er invitert til tante og onkel på middag. Har bake ei kake som jeg skal ha med dit. Ut på kvelden skal vi til et vennepar av oss. Blir nok ei rolig feiring siden de har to barn, men tror nok det blir ganske så kjekt :)

Har vært på Skeidar i dag. Fikk gavekort til jul. Hadde sett på fire ting jeg virkelig ville ha, tre av tinga var selvfølgelig utsolgt :( Men kanskje de fikk inn igjen to av de. Viss ikke finner vi nok noe annet vi vil ha...

Svært irriterende at det ikke går buss tidlig på morningen 1 nyttårsdag, det vil da si at jeg må stå opp tidlig å kjøre min kjære på jobb.. Han jobber en halv time unna her, men jeg reiser nok hjem å legger meg etterpå vil jeg tro..

Nå er det tid for å pynte kaka, den ser iallefall god ut, så får vi håpe den smaker :)

Ha ei fin nyttårsfeiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...