naley Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Vil lage chips av poteter, noen som har ei oppskrift?!
Brunhilde Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg pleier å skrelle (evt bare vaske godt) potene og kutte dem tynt med ostehøvel. Tørker litt med tørkerull og legger på stekebrett med bakepapir. Sprayer olje over og strør på salt (og evt andre krydder) etter smak. Steker midt i ovnen på 225 grader til de er gyldne og sprø.
naley Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 går det an å bruke koktepoteter også?
Brunhilde Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Nei, det blir ikke chips av kokte poteter, men de er jo gode å steke i panne sammen med løk og kanskje litt bacon eller kjøttdeig hvis du har. Ha på brødskive med et speilegg på toppen - det blir jo nesten middag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå