usikker_ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 er bedt bort på nyttårsaften og tenkte jeg skulle ta med noe godt til kaffen, kake eller dessert eller noe.. noen forslag?????
janne84 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 vi og er invitert på middag. Jeg tenkte jeg skulle lage ei gulrotkake jeg
Gjest rikkerikke Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 er bedt bort på nyttårsaften og tenkte jeg skulle ta med noe godt til kaffen, kake eller dessert eller noe.. noen forslag????? Hadde sjekket opp med verten/vertinnen jeg. Kanskje de har et ønske om du tilbyr å lage noe, så vet du også at det passer med de planene de har for serveringen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå