Gå til innhold

nyttårsaften


Fremhevede innlegg

Skrevet

er bedt bort på nyttårsaften og tenkte jeg skulle ta med noe godt til kaffen, kake eller dessert eller noe.. noen forslag?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi og er invitert på middag. Jeg tenkte jeg skulle lage ei gulrotkake jeg :)

Gjest rikkerikke
Skrevet
er bedt bort på nyttårsaften og tenkte jeg skulle ta med noe godt til kaffen, kake eller dessert eller noe.. noen forslag?????

Hadde sjekket opp med verten/vertinnen jeg. Kanskje de har et ønske om du tilbyr å lage noe, så vet du også at det passer med de planene de har for serveringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...