Gå til innhold

Tallink SPA i mars?


womanpower

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Vi er to jenter som ønsker å skjemme oss bort! ;)

Jeg har undersøkt litt, men tenker dere som har vært der kunne hjelpe meg litt?

Har vudert å bestille Tallink SPA - billig! Men så må man også bestille SPA

for en dag påforhånd ved å sende en mail til hotellet??

Åpner Spa hele dager i uken?

Kan man benytte svømmebassenget når man vil når man er gjest der?

Ligger hotellet litt langt til Gamlebyen? Må man ta taxi dit?

Hva koster det å ta taxi?

Vi elsker å se på serverdigheter, hvor anbefaler dere?

Billig mat i Tallin?

Hvor er det et bra kjøpesenter med bra butikker som f.eks Zara, etc.

Har Tallin et butikk som heter New Yorker som Praha har....

Hvilke nattklubb kan dere anbefale?Ordentlig bra med mye techo musikk, ikke et idiotisk sjekkested *he he*................

Hva bør vi unngå? Hva må vi få med oss? :)

Tusen takk!;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pupsilure

Hei!

Jeg var på spa-tur til Tallinn i fjor. Lå på hotell Pirita. www.topspa.ee Der var det gratis å bruke svømmebassenget (såvidt jeg husker). Dette hotellet lå ca 10 min med buss fra sentrum. Bussen kostet 4 NOK. Shoppingsenteret i sentrum var bra. Mener de hadde både Zara og New Yorker. Men skal ikke si det sikkert.

Jeg mener jeg så Tallink hotell i sentrum, tror det ligger veldig sentralt.

Jeg tok aldri taxi, så priser på det vet jeg ikke. Men alt er billig i Tallinn :)

Maten var forresten ikke nor særlig god. Mye svinekjøtt, poteter, surkål o.l. Maten på hotellet var helt håpløs. Det var MC Donalds i sentrum, der spiste jeg mye. Var veldig billig.

Behandlingene kostet ca halvparten av norge. Og var ganske bra.

Gamlebyen ligger rett ved sentrum.

Dere bør få med dere toalettet på Olde Hansa restaurant i Gamlebyen. Hihi...(dere går garantert forbi) Veldig spesielt! De ansatte går i Robin Hood kostymer, og restauranten er kun opplyst av stearinlys.

Hos Pirita får du for eksempel følgende:

2007

Avspänningspaket (4 dagar)

SPA-klass 3800 EEK / 242,86 €

logi i SPA-klassens dubbelrum;

stor bassäng, där man kan simma i och koppla av i finsk eller ångbastu, står öppet för Dig;

morgongymnastik kl 7.30-7.50;

4 frukostar och 4 middagar i restaurangsbuffet (specialmeny: diabetikermat, glutenfria, laktos-, fisk- och köttfria menyer och vegetarisk kost);

under 3 dagar totalt upp till 6 behandlingar (behandlingar ges även på röda dagar).

Dvs 4 netter på hotellet, 6 gratis behandlinger, 4 frokoster, 4 middager, bruke bassenget gratis. Prisen er ca 1900 kroner per person. Du finner også mye billige flybilletter med norwegian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phytia

Tallink spa ligger nede ved cruiseskipshavnen, veldig behagelig og rolig. Det tar ti minutter å gå til den nydelige gamlebyen, Vana Tallin. Der er det utrolig mye lekker mat å spise, vil anbefale blant annet Olde Hansa, middelalderrestaurant. Vi spiste ikke dårlig mat en eneste dag der borte...

Vi forelsket oss i gamlebyen, og giddet ikke gå ut utover å slappe av på flere herlige vinbarer/lounger i gamlebyer.

Kan anbefale første frisøren til venstre når du kommer fra hotellet og inn i gamlebyen, mener å huske det var i 81.Pikk gate (Pikk betyr lang...*fnis*). Veldig billig, veldig dyktige, men du må selv passe på at du ikke blir østblokkchic (ta gjerne med bilde av frisyren du ønsker).

Og viktigst av alt - husk å forhåndsbestille spabehandlinger!!!

Ellers ligger det et stort kjøpesenter med en svær Zara-vdeling rett utenfor gamlebyen (ca 15. minutters gange fra hotellet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...