Gjest Tex Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 Bare lurte litt på om du hadde funnet en kjole ennå? Siden du falt så pladask for Jasmine tenkte jeg kanskje du hadde funnet noe som ligner litt...? Sett noen fine bilder?? Bare nysgjerrig altså....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 nope.. ikke funnet noen som er like fin nei.. Blir nok ikke så lett det Har planer om å ta meg en tur til Kristin`s brudesallong til sommeren.. må bli ferdig med eksamen først.. Også har jeg jo god tid da.. skal jo ikke gifte meg før i 2005, men det er jo lov å se Har sett litt på nettet da, men ikke funnet noen som er like fin.. eneste måtte være denne : http://www.cepelia.no/brudekjoler/3404ft/3404ft.htm den er også nydelig :D Har du valgt Jasmine-kjolen?? Du har prøvd den ikke sant?? Var den like nydelig? (tror jeg har spurt om dette før.. men.. ) Klem fra Mina :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Den der var jo bare nydelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Den var kjempeflott!!!!!! Jeg har bestilt Jasmine og den kommer til landet i august / september.... Jeg gleder meg for jeg har bare prøvd den i str 18-20 og jeg skal ha str 14.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 :D Ble bare nysgjerrig... Hvordan ser jasmine kjolen ut?????? Den kjolen du skrev om, mina-mor (capelia 1104) var utrolig nydelig. Men denne kjolen er ikke å få tak i her i Oslo?, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 :D Ble bare nysgjerrig... Hvordan ser jasmine kjolen ut?????? Den kjolen du skrev om, mina-mor (capelia 1104) var utrolig nydelig. Men denne kjolen er ikke å få tak i her i Oslo?, eller? Kjolen "Jasmine" kan du se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 23. april 2003 #7 Del Skrevet 23. april 2003 Stinina: Ja, den er fin :D Nydelig egentlig!! Tror vel ikke den er å få tak i her i Oslo.. men jeg vet ikke. Det står jo 4 adresser på den sida, men de er jo ikke akkurat i nærheten her da.. Kan jo hende noen av brudebutikkene her har den??! Er jo lov å håpe.. Jasmine kjolen er også nydelig Og den er det i allefall mulig å få tak i.. Og få prøvd :D Anitacath: Du er jo bare SÅ heldig!!!! :D Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. april 2003 #8 Del Skrevet 23. april 2003 Anitacath: Du er jo bare SÅ heldig!!!! :D Mina Du kan jo kjøpe den av meg når jeg har brukt den..... Ja,jeg vet at jeg er heldig. Har akkurat snakket med salongen og bekreftelsen muntlig på at de har mottatt bestillingen i England er klar. Så venter vi på skriftlig ordrebekreftelse og da får jeg vite hvilken uke den kommer..... Gleder meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 23. april 2003 #9 Del Skrevet 23. april 2003 Ja, kanskje det??!! Det hadde vært noe det.. :D Skal du selge den?? hehe.. Du er i allefall kjempeheldig som har funnet, prøvd og bestilt verdens nydeligste kjole!! :D Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå