Gå til innhold

Hvorfor er du på KG nå?


Gjest rikkerikke

Anbefalte innlegg

Gjest rikkerikke

Spørsmålet er enkelt, hva gjør at du er på internett og på KG forum nå en sen lørdag kveld?

Selv er jeg her fordi jeg er hjemme, det ikke er noe på tv, og min sambo dessuten bruker tv skjermen som pc skjerm for øyeblikket Han driver med noe jeg ikke helt vet hva er med sin nye pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

Vi har besøk av mine foreldre, som har lagt seg, mannen ser på tv og jeg skal snart gå og legge meg.

Skal bare. Skal bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har vært på besøk hos noen venner, og nå trapper jeg ned for å gå i seng... Skal bare lese litt mer her inne, så det kan nok bli noen minutter før jeg kommer meg av sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet nettopp , er tidlig på morgenen her hvor jeg er :)

Tenkte bare jeg skulle.

stikke innom her for å se om det var noe liv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg har vært på besøk hos noen venner, og nå trapper jeg ned for å gå i seng...

Samme her. :) Må få RL prat og diskusjoner ut av hodet før jeg tar kveld, da er det greit å surre litt rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Tja, jeg har vært på besøk hos noen venner, og nå trapper jeg ned for å gå i seng... Skal bare lese litt mer her inne, så det kan nok bli noen minutter før jeg kommer meg av sted.

Skal bare du også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rikkerikke
Er hjemme og pakker, og tar meg noen pauser innimellom. Skal til England i morgen. *glede*

God tur!

Er mye interessant, men litt lav takhøyde

Noe spesielt du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi eg har ferie og likar å sitta oppe lenge om kveldane :) Har ikkje hatt tid til å vera så mykje her inne dei siste månadane, så det er difor gøy å sjekka litt rundt. Sidan det dessverre var lite nye innlegg her, så vurderar eg setja på ein dvd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme i julen p.g.a. nytt familiemedlem i form av katt som må vennes til å bo sammen med den allerede bofaste hunden og nå har endelig alle falt til ro. Har fleipet med at jeg nå har tre hanndyr med hår på i huset som maser kontinuerlig på hver sin måte, men jeg lurer på om det ikke er litt sannhet i det :ler: ... I hvert fall er det deilig at jeg kan sitte her og "dille" litt helt for meg selv i fullkommen ro og fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke har noe annet å ta meg til og ikke gidder prøve å finne noe annet heller.

Har sittet her mer eller mindre i hele dag jeg... benytte anledningen til å bruke egen maskin når datteren i huset er ute også, hun okkuperer den vanligvis=)

Nå begynte The Phantom of the Opera på TV2 så nå fant jeg noe å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos foreldrene mine og spist middag i dag også har vi sett på en film her hjemme, og nå skal jeg (ja meg og) bare kikke litt rundt her og lese litt om hunder før jeg drar med meg sambo til sengs. Som tydeligvis kan ta en stund for han ser på en spennende film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...