Gjest Bekymra Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Har hatt hormonspiral i snart to år nå, og har aldri hatt mensen i mer enn 2-3 dgr i strekk, og det kan gå 2-4 mnd mellom hver gang. Det var det positive med hormonspiralen Men så skjedde det en endring nå i desember, først fikk jeg mensen en ukes tid, og så går det bare en uke uten mens før jeg så får den igjen og har nå blødd i 14 dgr... Hva kan dette være? Har aldri slitt med menssmerter heller, mens nå våkner jeg med vondt i korsryggen hver dag og det blør nesten like mye hver dag. For en ukes tid siden våknet jeg av at "det eksploderte der nede" og jeg kjente at jeg ble våt. Når jeg så kjente etter oppdaget jeg at det var mye blod som hadde kommet ut Når jeg reiste meg for å gå på badet rant det ut blod på gulvet... Blir litt bekymra for dette må jeg innrømme...Eller har jeg ikke vondt eller annet ubehag... Takknemlig for svar/synspunkter...
Gjest rikkerikke Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har hørt om andre som har beskrevet det samme, men jeg hadde nok uansett tatt en tur til lege/ gynekolog og få sjekket det opp. Noen har jo blødninger i flere måneder i større eller mindre grad rett etter de har satt den inn. Om du er veldig bekymret går det an å ta en telefon til legevakten da. Behøver ikke være totalt krise og helt akutt før man ringer og får litt informasjon og råd.
LilleBille Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Dra til legen og få sjekket det. Når det blir sånne endringer er det det eneste fornuftige å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå