Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Når vi spiste ute for en stund siden, var brødet sprinklet med noe sort..det smakte noe søt..og aldeles nydelig! :-D Hva var dette?
Gjest Fjellsippa Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Balsamico? Ja, det var nok balsamico du fikk. Muligens sirupen. Den selges i flasker, så dette kan du helt enkelt gjøre selv.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Eller for å ta en vri: God olivenolje med en dæsj balsamico oppi. Da får du både olje- og eddikopplevelsen uten at det blir for "stikkende".
Gjest Eurydike Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Eller for å ta en vri: God olivenolje med en dæsj balsamico oppi. Pluss litt maldonsalt eller annet godt fingersalt! Kjempegodt.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Ja, kanskje det! men er det veldig forskjell på smaken på de ulike? hvem er "best" eller søt av de? dette må vi ha mer av! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå