Gå til innhold

Hva var dette?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi spiste ute for en stund siden, var brødet sprinklet med noe sort..det smakte noe søt..og aldeles nydelig! :-D

Hva var dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet
Balsamico?

Ja, det var nok balsamico du fikk. Muligens sirupen. Den selges i flasker, så dette kan du helt enkelt gjøre selv.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Eller for å ta en vri: God olivenolje med en dæsj balsamico oppi. Da får du både olje- og eddikopplevelsen uten at det blir for "stikkende".

Gjest Eurydike
Skrevet
Eller for å ta en vri: God olivenolje med en dæsj balsamico oppi.

Pluss litt maldonsalt eller annet godt fingersalt! :) Kjempegodt.

Skrevet

Ja, kanskje det! :) men er det veldig forskjell på smaken på de ulike? hvem er "best" eller søt av de? dette må vi ha mer av! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...