Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bruker ikke musklene i armene så mye og det er vel ikke helt bra. Er ti armhevinger per dag nok for å få brukt musklene i armene så dem ikke skal "visne bort"? Eller burde jeg ta mer eller mindre? Noe annet jeg burde gjøre?
Gjest Zoa Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville begynt med fem og økt med 5 for hver femte uke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå