Gjest Lea Skrevet 1. januar 2008 #21 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skulle ønske at jeg likte jarlsbergost. Har virkelig prøvd og det går bra så lange den er smeltet o.l., men jeg klarer ikke å spise den på skiva. Dessuten skulle jeg ønske at jeg var veldig glad i alle mulige grønnsaker. Spiser det meste når jeg får det servert og gjør mitt beste for å få i meg litt til daglig også. Av og til skulle jeg ønske at jeg klarte å drikke et lite glass rødvin også, men det fikser jeg bare ikke. Er generelt veldig lite glad i alkohol (både smak og virkning) og det er forsåvidt greit.
Gjest Elize Skrevet 1. januar 2008 #22 Skrevet 1. januar 2008 Sier som min far, skulle ønske jeg likte lutefisk, men det er bare på grunn av alle de festlige lagene det fører med seg
Gjest *Mim* Skrevet 2. januar 2008 #24 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skulle ønske jeg likte alt, egentlig. Har jobbet lenge med å like sennep, og det går stadig bedre!
Toro Skrevet 2. januar 2008 #25 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er såå glad jeg ikke liker surkål .. for det smaker vondt !!!
Tussi! Skrevet 2. januar 2008 #26 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skulle ønske jeg likte løk, det er jo i alt man får, og er ikke lett og plukke ut. Øl skulle jeg også ønske jeg likte, ser så herlig ut en varm sommerdag og sitte i sola å kose seg med en øl.
Sunrose Skrevet 2. januar 2008 #27 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er ikke spesielt kresen, men liker ikke rakfisk. Det er en smule pinlig når man blir bedt i rakfisklag... Jeg har et eller to triks til deg sett deg lengst mulig vekk fra vertskapet så ser de ikke hvor mye du du tar og less på med tilbehør. Tips to... spis før du går hjemmefra "erfaren rakfisklag gjest" Skulle forresten ønske jeg likte - hvitløk - øl - kaffe (uten likør) - fler forskjellig skalldyr enn bare reker
Pia Sava Skrevet 2. januar 2008 #28 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er tilfreds med det jeg liker, og savner ingen ting
Ugla Skrevet 2. januar 2008 #29 Skrevet 2. januar 2008 Tror ikke jeg er spesiellt kresen, savner i vertfall ikke noe.
Gjest Marillia Skrevet 4. januar 2008 #30 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skulle virkelig ønske jeg likte blåskjell - har forsøkt og forsøkt - men jeg klarer bare ikke den konsistensen. Smaken er grei nok, særlig når blåskjellene er dampet i hvitvin...
Gjest Huldali Skrevet 4. januar 2008 #31 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skulle ønske jeg likte krem. Syns bløtkake ser så godt ut, men bare en liten smak av krem og jeg blir kjempe kvalm. Masse god dessert som har krem i seg. Så krem står på ønskelista. Ellers skulle jeg gjerne likt flere fiskesorter, litt kresen når det gjelder fisk fordi om jeg syns det jeg liker er veldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå