Gå til innhold

Dere andre som er kresne


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg likte jarlsbergost. Har virkelig prøvd og det går bra så lange den er smeltet o.l., men jeg klarer ikke å spise den på skiva.

Dessuten skulle jeg ønske at jeg var veldig glad i alle mulige grønnsaker. Spiser det meste når jeg får det servert og gjør mitt beste for å få i meg litt til daglig også.

Av og til skulle jeg ønske at jeg klarte å drikke et lite glass rødvin også, men det fikser jeg bare ikke. Er generelt veldig lite glad i alkohol (både smak og virkning) og det er forsåvidt greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier som min far, skulle ønske jeg likte lutefisk, men det er bare på grunn av alle de festlige lagene det fører med seg :)

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg likte alt, egentlig.

Har jobbet lenge med å like sennep, og det går stadig bedre! :)

Skrevet

Jeg er såå glad jeg ikke liker surkål .. for det smaker vondt !!!

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg likte løk, det er jo i alt man får, og er ikke lett og plukke ut.

Øl skulle jeg også ønske jeg likte, ser så herlig ut en varm sommerdag og sitte i sola å kose seg med en øl.

Skrevet
Jeg er ikke spesielt kresen, men liker ikke rakfisk. Det er en smule pinlig når man blir bedt i rakfisklag...

Jeg har et eller to triks til deg

sett deg lengst mulig vekk fra vertskapet så ser de ikke hvor mye du du tar og less på med tilbehør. Tips to... spis før du går hjemmefra :fnise:

"erfaren rakfisklag gjest"

Skulle forresten ønske jeg likte

- hvitløk

- øl

- kaffe (uten likør)

- fler forskjellig skalldyr enn bare reker

Skrevet

Jeg er tilfreds med det jeg liker, og savner ingen ting ;)

Skrevet

Tror ikke jeg er spesiellt kresen, savner i vertfall ikke noe.

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske jeg likte blåskjell - har forsøkt og forsøkt - men jeg klarer bare ikke den konsistensen. Smaken er grei nok, særlig når blåskjellene er dampet i hvitvin...

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg likte krem. Syns bløtkake ser så godt ut, men bare en liten smak av krem og jeg blir kjempe kvalm. Masse god dessert som har krem i seg. Så krem står på ønskelista.

Ellers skulle jeg gjerne likt flere fiskesorter, litt kresen når det gjelder fisk fordi om jeg syns det jeg liker er veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...