Gå til innhold

Ølsalg i dag?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke det forskjellig fra hver kommune??

:ler:

Hvorfor gjøre det enkelt?

Da presiserer jeg: Haugesund? Men er ingen krise om jeg ikke rekker det, cider uten alkohol er like godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selger de ikkje øl på mandag? Er vinmonoploet stengt på mandag?

Det er vel vanlig mandag frem til butikkene stenger kl 15. (de fleste) trorbåde ølsalg og pol er åpent. Det er bare påvalgdagen det ikke selges øl.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra vinmonopolet.no:

"Vi gjør oppmerksom på at alle Vinmonopolets butikker holder stengt julaften og nyttårsaften, dette gjelder også kundesenteret."

I dag er det helt vanlig lørdag og ølsalget er åpent til 18, men noen butikker har jo ikke åpent så lenge i mellomjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det varierer fra kommune til kommune, i Karmøy kommune har de stengt ølsalget, alt pga at KRF styrer kommunen, burde nå vært like regler for slikt over hele landet. men det er jo norge vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så nå er du gjest nå plutselig? :P Som jeg sa til deg tidligere i dag, så stenger det kl 13.00. :)

:P

Se på når jeg la inn innlegget du ;)

Ble uansett en tidlig morgen, så riskremen er i det minste nesten ferdig. Men tror du ikke jeg klarte kjøpe halve bokser med kokoskrem i stedet for hele? Funker sikkert, så sant ikke en av boksene er "tynn". Men fikk faktisk rotet meg til å ringe ICA, og de har åpent til 16. Får se hva det blir til :)

Middag derimot, det er noe herk. Nyttårsmiddag med ris, linser, og tomatbønner duger knapt på hjemmebane, og det blir for stusslig om det mot formodning blir til noe utenfor hjemmets lune rede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...