Gjest s0l Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hvor i Trondheim får man kjøpt pene, store karafler? De bør ikke være spesielt dyre. Noen som vet?
Anglofil Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Christiania GlasMagasin? Vet de har mange fine, deriblant i Rosendahl-serien, Hadeland osv. Mvh Yvonne
Gjest s0l Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Christiania GlasMagasin? Vet de har mange fine, deriblant i Rosendahl-serien, Hadeland osv. Mvh Yvonne Takk for svar Hvilken prisklasse er det snakk om? Og er de store? Synes de fleste karaflene jeg ser rundt omkring i butikkene er litt for små (ca1liter)..
Anglofil Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det er litt forskjellig egentlig. I butikken jeg jobber har vi ikke så veldig stort utvalgt, men jeg har sjekket litt rundt. Denne er ihvertfall veldig populær (og en jeg kunne tenkt meg selv): http://www.rosendahl.dk/default.aspx?ID=13...;ProductID=2581. Den rommer dog kun 90 cl. Ihvertfall så kan du lete litt rundt på Rosendahls sider som jeg linket opp til deg over. De har ihvertfall vann og vinkarafler. Koster rundt 300 kr eller så, husker ikke helt for å være helt ærlig - men jeg kan sjekke opp til deg på søndag hvis du ønsker. Kan skrive ned alle de karaflene jeg finner i butikken, ikke noe problem. Det skal sies at det er ikke bare GlasMagasinet som har det, Kitche'n kan godt hende også har, samt endel Tilbords og Jernia-butikker (nødvendigvis ikke Rosendahlprodukter, men vannkarafler). Mvh Yvonne Endret 28. desember 2007 av yvonne
Grissini Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Hvor fine skal de være? Jeg har sett noen ganske store og greie på Ikea, men de jo ikke akkurat "eksklusive" på noe vis
Gjest s0l Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Tusen takk for tips begge to Jeg skal handle i morgen (alltid ute i siste liten), så da skal jeg se på disse butikkene
Arkana Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Vi har denne, som vi er veldig fornøyd med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå