Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er typen som kan erge meg over ting i flere år, jeg klarer bare ikke å tenke på det. Kommer på ting noen har sagt eller gjort mot meg plutselig å så tenker jeg masse på det, hva jeg burde ha sagt tilbake eller gjort.. ( noen ting har irritert meg i flere år) Vet ikke helt hvordan jeg ska forklare dette, men det er såååå slitsomt.. Tar meg veldig nær av ting, men viser det ikke. Må liksom bli likt av alle ellers så gjør jeg masse ting for å bli likt.. Hvordan ska jeg klare å bare gi fæn? Innse at alle ikke kan like meg å at det ikke gjør noe. Å slutte å tenke på masse ting som skjedd for lengesiden? Føler jeg blir mer å mer bitter fast jeg bare er 28 år gammel... Noen som har noen tips med hjelp til meg? Bøker eller dylikt? Veldig takknemlig for svar
Gjest =tentacle= Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Livet er et risikofylt prosjekt, skrevet av Ingvar Wilhelmsen. Den er et verktøy for å rydde i tankesystemer som bare lager problemer for en. Den er lettlest, lån den på biblioteket og se om den appellerer.
Gjest Traumatisert Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Den boka eksisterer ikke tror jeg?? Jeg søkte på både tittel og forfatter på nettet men fant ingen av delene.Søkte til og med på nettsidene til Ark bokhandel. Feil i tittel eller forfatternavn? Link?
Gjest Traumatisert Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er for opplysningens skyld ikke ts.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=120775 Denne? (fant den raskt på google, feilstaving i søkestrengen din?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå