Trollmamma Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har de siste mnd kjent en ømhet i venstre bryst og armhule, og det kommer nå oftere og oftere. Jeg kan ikke kjenne noen kuler, heldigvis, men lurer på om det er en falsk trygghet og det burde sjekkes av lege? Vil jo ikke løpe til legen i tide og utide heller, da det ikke gjør veldig vondt, er mest ømt. Må man kjenne kuler for at det skal være noe "farlig"?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Dytter opp? På denne tiden burde du vel hatt tid til å bestille legetime? For du forstår vel at ingen her på kg kan stille noen diagnose på deg?
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Nei, jeg kan jo ikke stille noen diagnose. Men jeg kan jo si litt om min erfaring. Jeg gikk med smerter i brystkassen og under armen lenge. Kviet meg for å si til legen hvor mye dette bekymret meg. Jeg trodde det var noe med de indre organene som var galt. Men på meg var det muskulært og nå går jeg hos fysioterapeut. Jeg synes du skal gå til legen å sjekke det. Da får du et svar så du vet om det er noe som trengs å behandles eller ikke. Vær helt ærlig å si hva du er redd for at det skal være. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå