Gjest Elize Skrevet 11. januar 2008 #21 Skrevet 11. januar 2008 Hva om han tar det ille opp? Kommer dit frieri til å overgå hans? Det ligger sikkert litt prestisje bak hos han tenker jeg... Han kommer ikke til å ta det ille opp, såpass godt kjenner jeg han. Mitt frieri kommer ikke til å overgå hans.
Gjest Elize Skrevet 11. januar 2008 #22 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skjønner heller ikke hensikten med å fri til han når han allerede har fridd til deg. Jeg ville heller gitt han en annen kjærlighetserklæring. Har forstått at ingen skjønner mitt valg og finner ikke flere måter å forklare det på. At du ville gitt en annen kjærlighetserklæring ville blitt ditt valg akkurat som mitt valg er å fri.
Aurela Skrevet 11. januar 2008 #23 Skrevet 11. januar 2008 Har forstått at ingen skjønner mitt valg og finner ikke flere måter å forklare det på. At du ville gitt en annen kjærlighetserklæring ville blitt ditt valg akkurat som mitt valg er å fri. Om det er noen hjelp, så skjønner jeg. Ville nok ikke gjort det selv, men syntes det hørtes søtt ut jeg Litt off topic, men når jeg leser dette fikk jeg neste lyst til å spørre kjæresten min, neste gang jeg ligger i armene hans om han vil gifte seg med meg.. Ikke som et frieri, men sånn en gang i fremtiden :gjeiper: Kommer nok ikke til å skje da, kanskje redd han tar det ille opp, på en måte :fnise:
Vici Skrevet 11. januar 2008 #24 Skrevet 11. januar 2008 Om det er noen hjelp, så skjønner jeg. Ville nok ikke gjort det selv, men syntes det hørtes søtt ut jeg Litt off topic, men når jeg leser dette fikk jeg neste lyst til å spørre kjæresten min, neste gang jeg ligger i armene hans om han vil gifte seg med meg.. Ikke som et frieri, men sånn en gang i fremtiden :gjeiper: Kommer nok ikke til å skje da, kanskje redd han tar det ille opp, på en måte :fnise: Hihi, så spennende Lykke til da!
Aurela Skrevet 11. januar 2008 #25 Skrevet 11. januar 2008 Hihi, så spennende Lykke til da! Nei, ingen vits i å ønske lykke.. Kommer ikke til å skje.. *glemme* Men, kanskje jeg spør på en annen måte.. nei.. *glemme* *glemme* *glemme* Bare en drømmende attenåring som sitter her og skriver før hun tenker :gjeiper: Bare glem at jeg skrev det
Gjest nn Skrevet 11. januar 2008 #26 Skrevet 11. januar 2008 Blir litt misunnelig. Vi har vært sammen i snart 11 år. Har 3 barn. Han utbasunerte etter et bryllup "at han skal aldri gifte seg". Så det har aldri vært et tema hos oss.Ikke vil jeg fri til en som ikke vil gifte seg med meg heller.
Gjest Elize Skrevet 12. januar 2008 #27 Skrevet 12. januar 2008 Om det er noen hjelp, så skjønner jeg. Ville nok ikke gjort det selv, men syntes det hørtes søtt ut jeg Litt off topic, men når jeg leser dette fikk jeg neste lyst til å spørre kjæresten min, neste gang jeg ligger i armene hans om han vil gifte seg med meg.. Ikke som et frieri, men sånn en gang i fremtiden :gjeiper: Kommer nok ikke til å skje da, kanskje redd han tar det ille opp, på en måte :fnise: Joda det hjelper
Vici Skrevet 12. januar 2008 #28 Skrevet 12. januar 2008 Blir litt misunnelig. Vi har vært sammen i snart 11 år. Har 3 barn. Han utbasunerte etter et bryllup "at han skal aldri gifte seg". Så det har aldri vært et tema hos oss.Ikke vil jeg fri til en som ikke vil gifte seg med meg heller. Huff, jeg syns det er så trist at noen menn er slik. Hvis en mann ikke ønsker å gifte seg, eller føler at det ikke har noen hensikt, mens hans kvinne ikke kunne tenke seg annet enn å gifte seg med den mannen hun elsker... så syns jeg faktisk han bør tenke over hvor mye det betyr for henne. Jeg har et søskenbarn som har vært sammen med sin kvinne i 9 år. Hun har hele tiden drømt om at han skal fri... hun er en som meg, som egentlig ønsker å være gift før hun får barn... men hun har nå gitt opp. De har akkurat fått sitt første barn og er lykkelig med det... men innerst inne vil hun gifte seg. Har snakket forsiktig med han om dette, og han syns tanken min er grei, men han har pr. i dag ikke gjort noe med dette. Óg det står ikke på pengene. Så jeg klarer ikke helt å skjønne hans tanker. Han vil jo være sammen med henne for resten av sitt liv. Det har han sagt flere ganger...
lirypa Skrevet 28. januar 2008 #29 Skrevet 28. januar 2008 Spennende at det er flere som går med samme tanker :love: Jeg har lekt med tanken en stund... skal - skal ikke, tør - tør ikke... Og hvordan skal det gjøres? Og egentlig har jeg jo drømt om å bli fridd til - ikke å fri selv. Men så har jeg fått så veldig lyst til å fri til min kjære. Jeg er sikker på at han ville blitt veldig rørt og glad. Om jeg skal gjøre det, blir det nok 29 februar - det er jo da vi "kvins" har lov Fortsatt en måned igjen til å tenke og planlegge.... Lykke til alle sammen Og GRATULERER til Aja som har fått sitt ja
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #30 Skrevet 28. januar 2008 Eg har tenkt på det samme, det å fri til min samboer... Men eg er litt gammeldags der, meina det er han som skal fri til meg. Men no har eg vore inne på tanken og gjere det sjøl. Men er en annen sak om eg tørr då... Visst eg tørr så vil eg gjere det den 29 feb, sia det er dagen då vi damer kan fri Er det andre damer som har fridd, og har lyst å dele hvordan dere gjorde det ??
Kanutten Skrevet 28. januar 2008 #31 Skrevet 28. januar 2008 Hei Så spennende å høre se at det kommer til flee damer som skal fri den 29. Må få si at det er med skrekkblandet fryd jeg gleder meg til den 29. februar. Jeg er vel ikke så redd for at han skal si nei. Er mere redd for hva han vil si til det jeg har funnet på, ettersom jeg skal gjøre det i full offentlighet. Lykke til, til oss tøffe damer som tørr!
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 12. februar 2008 #32 Skrevet 12. februar 2008 Hei dere. Jeg har også tenkt å fri på skuddårsdagen men vet ikke hvordan enda.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 13. februar 2008 #33 Skrevet 13. februar 2008 Hei Maye Jeg fridde også i full offentlighet og var spent på reaksjonen, men det gikk over all forventning. Fikk ja fra en veldig rørt men glad mann, ble en del oppstyr men det var bare av et gode. Vi gifter oss nå i juli, på dagen 1 år etter frieriet kunne leses i avisen Lykke til!! Nina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå