Gjest Lea Skrevet 21. april 2003 #1 Skrevet 21. april 2003 Kjøleskapet begynner å bli litt tomt nå. Men jeg har lyst til å lage noe godt til kveldskosen ettersom det er siste dag i påskeferien. Vafler blir litt for kjedelig, men dette er hva jeg har: 6 egg 1,5 liter melk ca 700 g hvetemel 1 pose hasselnøtter Dessuten har jeg tørrgjær, sukker, melis, vaniljesukker og bakepulver. Men hva kan jeg bake/røre sammen av dette?? Kan i nødstilfelle skaffe noe mer på bensinstasjonen..
Gjest Lea Skrevet 21. april 2003 #3 Skrevet 21. april 2003 Pssst.. Care, har du lyst til å slave over panna i et par timer eller? Pannekaker er godt, men jeg har jo ikke syltetøy eller lyst/ork til å steke masse pannekaker!
Gjest care Skrevet 21. april 2003 #4 Skrevet 21. april 2003 Pssst.. Care' date=' har du lyst til å slave over panna i et par timer eller?![/quote'] Kan ikke, er syk... :cry: Du kan bruke sukker eller situp :blunke: Nam, nam...
'Lilly' Skrevet 21. april 2003 #5 Skrevet 21. april 2003 Du kan bruke sukker eller situp :blunke: Nam, nam... Var bare så morsomt at du ville ta sit-ups til pannekakene.... neida.... Fikk bare latterkrampe...
'Lilly' Skrevet 21. april 2003 #6 Skrevet 21. april 2003 Kan du ikke prøve deg på muffins eller hveteboller?? Eller kanskje lapper!!!
Gjest care Skrevet 21. april 2003 #7 Skrevet 21. april 2003 Var bare så morsomt at du ville ta sit-ups til pannekakene.... neida.... Fikk bare latterkrampe... oJ, En gEDIGEn sTOR sKrIvEFeIl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå