Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg går for tiden på Yasmin, som visstnok skal hjelpe mot kviser. Hos meg er det derimot motsatt. :/ Har aldri hatt så mye kviser som nå. Jeg er nettopp ferdig med det andre brettet. Bør jeg gi det mer tid, eller er toget kjørt? Nevnte for legen at jeg gjerne hadde lyst å begynne på Diane. Han mente at dette ikke var et 100% sikkert prevansjonsmiddel, og anbefalte det kun til de som sleit med kviser, men ikke var seksuelt aktive. Kan dette stemme?? Jeg har aldri hørt at Diane er mindre sikker enn andre p-piller, og har ei venninne som går på dem, og hun har også kjæreste.
Gjest smotti Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Det er INGEN prevensjons metoder som er 100 % sikkert bortsett fra total avholds..hehe .. men diane er like sikkert som andre prevensjons-piller. Fikk jeg beskjed om hvertfall...
sweetdana Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Ja Diane er like sikkert som andre p-piller. Ble hvertfall ikke gravid selv etter å ha brukt Diane fast i fire år:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå